Copac suspendat

Peste tot se găsesc poduri suspendate, dar în cite locuri mai gasiţi copaci suspendaţi?

Este unul în pădurea Făget de lîngă Cluj.

https://fosile.wordpress.com/

14 Răspunsuri

  1. Ce padure,fara copaci si unul suspendat🙂 Cand am plecat din Ardeal, judet vecin cu tine,padurile aratau altfel.

  2. merci, la fel.
    De ce, fosile? imi displace titlul tau.🙂

    • Pentru ca, am inceput blogul pentru a populariza si explica tuturor despre pietre.Adica, minerale, fosile şi geme.
      De aceea se numeşte Fosile şi pietre.
      În plus, nu mai sînt tînăr, deci începe să se potrivească…

      • Eu, am vazut flori,de cand te urmaresc, de aceea te-am intrebat, omule din ARDEAL!

      • În păr?
        Da, am o grămadă de ghiocei în păr.
        Ai zice că e nins cu petale.

        Poate ca n-am înţeles eu.Era vorba de titlul acestei poze?
        Nu mi-a venit altul.

        E vreo problemă cu Ardealul?

  3. Tăiat și abandonat?…

  4. 1. ghiocei in par – bucurie
    2. nu, despre titlul pozei era vb.
    3. problema cu Ardealul? nu cunosc,tu ar trebui sa sti.
    4. Cum sa ma adresez,daca nu am aflat cum te cheama. Am citi pe un blog o conversatie intre tine si o doamna, ti-a zis numele; l-am uitat 🙂

Lasă un răspuns

