De-ale mele ?

Ma intreb cum, naiba, se poate asa ceva?

Au trecut trei luni de la „Colectiv” si singurii incarcerati sint cei 63 din pamint.Restul…isi vad de milioanele lor ” la domiciliu”.

Pai n-ar fi fost normal ca TOATE institutiile statului sa ia problema in miini ?

A trecut craciunul, revelionul, valentinul,martisorul, va trece si 8 martie si putem sa ne vedem de treaba dupa atitea sarbatori.Cei care au murit sint morti, iar cei care au ramas marcati pe viata…treaba lor,nu?

Sa ne bucuram ca ne lasa sa punem luminari si n-avem nimic de zis?

Acum ne mor bebelusii, dar , ca si cum ar fi ceva nomal, ne vedem de treaba.

Institutiile statului au treaba cu viitoarele alegeri, presele de toate felurile sint ocupati cu alegerile din SUA  si oskarurile si sintem,toata tara, indurerati ca regele nu mai vrea la WC, ca de la tron a abdicat singur si s-a dus prin alte tari.I-a trecut prerogativele printesei.

N-am vazut un parinte care si-a pierdut copilul sa ia de git un parlamentar, un ministru, un primar.

N-am vazut un parinte care si-a pierdut bebelusul sa-l ia la intrebari, fata in fata, pe desteptul de ministru al sanatatii.

Ziceau zilele trecute ca e imbatrinita populatia tarii.

Pai cum sa nu fie imbatrinita daca ne mor tinerii, ne mor bebelusii, iar pe noi ne doare in cur.

Asta-i genocid, dar noi punem luminari.

M-am lamurit si cu generatia FB.

Tinerilor, daca reusiti sa treceti de virsta de 30 de ani, fara vreun „necaz”  de pe urma unui club  si o sa aveti si voi bebelusi…

20 răspunsuri

  1. O lume superficială, tehnologizată, nu mai poate avea idealuri mari…. 😦

  2. Bine zis, bravo!
    Am să răspândesc acest articol al tău, atât de plin de bun-simț.
    Primăvară cu sănătate și bucurii!

    • Na! Cum să-l răspândesc, dacă nu ai butoane pentru rețele?!… Măcar pentru Facebook și Twitter dacă aveai…

      • Pe bloguri se poate.In alta parte nu-s de acord.Eu nu am FB si nici TW, deci n-am cum sa verific daca este respectat textul si nici cum sa raspund la eventualele comentarii.
        Saru’mina!
        Multumesc!

      • Am înțeles!

  3. Nu vreau să mă gândesc ce aş face dacă din cauza cuiva mi-ar muri caţeluşa. Dar dacă ar fi vorba despre un copil? Se pare că toţi cei foarte îndureraţi au un fel de paralizie de care profită vinovaţii. Altfel nu-mi explic. De candele şi flori am ajuns să mă satur…

    • Poate încă mai speră ca justiţia sa facă dreptate.
      Eu zic că nu-i nici o şansă , din moment ce din start i-a lăsat pe posibilii vinovaţi in libertate, sa-şi cheltuiască milioanele de euro luate mită.
      Da las ca …putem pune lumînări…

      • Nu cred ca au speranțe în justiție, dar cred ca sunt duși cu zăhărelul. Asa cum suntem duși noi toți.

      • Cînd ai astfel de pierdere mai ai chef şi răbdare să te laşi dus cu zăhărelul?

  4. Foarte adevărat! Este revoltător ce se întâmplă în țara asta. Câtă nedreptate, câtă indolență, câtă lipsă de răspundere pentru atâtea lucruri rele care se petrec la noi și nimeni nu răspunde pentru ele. Tot sperăm și așteptăm „normalizarea”…. în loc să-i luăm de gât pe cei vinovați!

    • Eu mă mir de blegeala celor direct afectaţi ( pătinţii).Nu mi se pare normal să se mulţumească doar să pună lumînări.

      • Așa este! Se pare că avem adânc înrădăcinată în ființa noastră această resemnare cumplită. Nu degeaba avem ca poezie națională nu vreo epopee închinată marilor eroi luptători, ci…. Miorița! Ciobanul resemnat cu soarta (posibilă) nedreaptă! La fel și în viața de zi cu zi….

      • Din pacate Miorita a fost o rastalmacire a adevaratei balade.O prima forma de manipulare in masa- din pacate reusita, din moment ce atitea generatii au invatat-o la scoala in forma asta.
        E drept ca romanul stie si respecta „omul pus ” adica, soferul conduce masina, fierarul face potcoave, politistul prinde hoti.
        Dar din pacate, nu se mai intimpla asa.Soferul si fierarul sint in parlament, uni politisti prind hoti, dar judecatorii le dau drumul.
        Ma mir ca parintii olimpicilor si hiperdesteptilor care au ars de vii la Colectiv n-au nimic de spus.Ca nu dau si ei foc pompierilor, primarilor,patronilor sau artificierilor si altor nemernici care nu si-au facut datoria.
        Ma mir ca parintii bebelusilor care au murit sau ai celor care fac dializa- asta-i pe viata si exista probabilitatea ca la un moment dat, cind s-ar ivi posibilitatea unui transplant de rinichi sa apara un arsinel impreuna cu un lucan, care sa le ia dreptul la o viata normala- n-au nimic de spus.
        Esti parinte si tu.
        Ieri au anunta la tv ca la Pitesti 11 elevi au fost internati in spital cu o posibila toxiinfectie alimentara.
        Ce naiba se intimpla in judetul ala?
        E un atentat la viata copiilor.

  5. Din păcate, fiindcă aşa este lumea „lor” croită, miniştrii umblă cu gărzi de corp, în limuzine cu antemergător – că tot e scandalul în toi – şi nimeni nu-i poate cere socoteală „domniei sale” pentru că în perimetrul pe care îl păstoreşte se întâmplă tragedii.
    Miniştrii vin şi se duc – mulţi dintre ei ca şi cum nici nu ar fi fost -, iar tragediile/lacrimile/durerile multiplicate rămân. Nici măcar nu poţi spune „Doamne fereşte de mai rău!” Când mor bebeluşii cu zile este tragedia supremă. Tehnocraţi sau nu, reprezentanţii guvernului stau, de foarte multe ori, precum boul pe coadă. Iar exemplele sunt multe, cercul vicios îşi trăieşte o viaţă bine-mersi. Suferinţa părinţilor nu poate fi compensată prin nimic, însă atitudinea „lasă-mă să te las” este jalnică, dăunătoare pe termen lung şi, pe româneşte, musteşte de „tupeul parvenitului”.

    • Prea nu spune nimeni nimic.
      Oriciti bani ar fi primit, nu compenseaza viata peirduta si durerea pe viata a celor ramasi.
      Daca nu altfel, nici oua, nici rosii nu se mai gasesc?
      Nu mai exista nici o forma de protest, de manifestare a durerii, a disperarii?
      Si ma mai intreb, scopul ” generatiei FB ” a fost adevarul si pedeapsa sau „eliberarea de Ponta”?

      • Înclin să cred că tragedia respectivă a fost „preluată” şi folosită în alte scopuri – politice -, iar „eliberarea de Ponta” a devenit ţelul suprem. Aceasta este părerea mea. Manipulare? Evident. Încă una, printre multe altele.

      • Ieri au anunţat la tv ca la Piteşti 11 elevi au fost internţti în spital cu o posibilă toxiinfecţie alimentară.
        Ce naiba se intimpla in judetul ăla?
        E un atentat la viaţa copiilor.
        Asta nu mai este manipulare ci evidenţă.
        Şi in continuare părinţii tac.
        Mi-e greu sa înţeleg.
        Părinţii acestor copii si a-i bebeluşilor sînt nascuţi după 1989, deci liberi şi cu liberă exprimare.Cum s-ar spune, n-au fost indoctrinaţi ca noi, cei de dinainte.
        Deci?…

  6. am fost la Pitesti asta-toamna, la familia mea de suflet-vechi si dragi prieteni, care mi-au relatat (despre) aceasta tragedie locala si nationala… 😦 da, asa-i:”Asta nu mai este manipulare ci evidenţă.” – din pacate si din nefericire pentru bietii copii si parintii lor!!!

Lasă un răspuns

