Semne particulare

Pe vremuri, cind te legitima un militian si nu prea puteai sa-i raspunzi la intrebari, se apuca omul sa-ti faca portretul- proces verbal de amenda- si normal, intreba daca ai semne particulare.

Pai, am parul lung.

Nu asta ma, ca te tundem noi. Cicatrici, tatuaje…

Mai zicea plotonierul insotitor, scrie ca-i slab de, daca te uiti la el din profil, nu-l vezi.

Si avea dreptate omul.

Eram cu doi prieteni la lacul Sf.Ana si cind a venit un localnic cu placinte, i-a chemat numai pe ei.

Iar cind un paznic din zona ne-a vazut unde stam-pe iarba, in apropierea zonei de campare- a strigat:mai, aia doi, plecati de-acolo ca e loc de pascut!

S-au si asezat prietenii mei in patru labe (daca-i loc de pascut…), sa n-avem povesti si mi-au zis: intoarce-te cu fata, sa te vada si pe tine.

Ei au trebuit sa plece, eu am mai ramas si ne intilneam numai in apa.

Vazind ca toata lumea e bronzata, numai eu nu, mi-a zis un gras:mai copile, tu ai nimerit intre raze, de-aia nu te-ai bronzat.Griji sa nu te asezi de-a latul, ca te bronzezi in dungi…

Alta data, la gara in sectorul de coletarie m-am urcat si eu pe un cintar, sa vad cite kile am.

Nici nu s-a miscat acul desi eram imbracat gros, cu bocanci in picioare, ca era iarna, caciula.

Am sarit pe cintar si tot nu era nici o reactie.Rideau ceferistii de se prapadeau si am ris si eu cind mi-au spus ca limita minima este de 100 de kile.

Cind ploua, rar sint ud si eu ca toata lumea.

Bag sama, nu ma nimeresc picurii.

Pe vremuri, cind mergeam pe munte fara ranita, trecea lumea pe linga mine ,intrebindu-se cum se fumeaza tigara aceea singura, iar cind aveam ranita ,dupa ce treceam toata lumea izbucnea in ris.Vedeau o ranita cu plete asezata pe doua cozi de matura infipte in bocanci.

Bineinteles ca rar imi gasesc haine pe masura.Ori imi sint scurti pantalonii, ori imi sint largi de imi trebuie centura sa-i tin pe mine.Dar si la centura trebuie sa-i mai fac gauri si o imfasor de doua ori.

Stau hainele pe mine ca aruncate pe-un gard.

11 Răspunsuri

  1. „Ai nimerit între raze” – de reținut :))

  2. :))) !!!

  3. M-ai amuzat tare!
    Ăsta-i haz la necaz?
    Până pe la trei’j’dă ani și eu tot cam așa eram. Abia apoi m-am mai împlinit, că m-a hrănit soața bine!😀 Acu’ mai am un pui s-ating suta. Dar poate o las ceva mai moale, că nu mă mai suportă șalele.

    • A incercat un cabanier sa ma ingrase, dar dupa o luna a zis ca ori plec, ori se duce el ,ca nu mai are nimic prin camari.
      Cind sint cu nevasta-mea lumea se uita la mine cu mila, iar la ea cu repros.
      Cind ne-am casatorit a zis ca daca imi las burta si chelie divorteaza.Asa ca, n-am nici burta, nici chelie.
      Inca mi-e bun costumul de mire.Adica, tot 60 de kile am.Atita ca nu mai stau drept ca bradul, ci ca un brad mai batut de vint, mai aplecat.

      • Chiar la 63, ca-n armată, nu mi-aș dori să mai fiu, dar pe la 80 n-ar fi rău. Chelie, numai nițel, în marginile frunții, cât „să dea bine”, că altfel nu s-ar îmbina corect cu ghioceii tâmplelor.😀 Dar vântul încă nu mă bate. Probabil din cauza greutații.😉

      • Nu-mi doresc sa fiu mai greu.Cred ca m-ar durea picioarele, sa duc greutati.
        Cind sufla vintul tare ma mai prind de cite un pom, gard…

  4. Ei, chiar că ne-ai oferit un mărțișor vesel. L-am citit cu plăcere, fiindcă pe mine m-a amuzat și m-a surprins că era un alt mod de comunicare deosebit de cel cu care mă obișnuisem.

Lasă un răspuns

