Flori

https://fosile.wordpress.com/

10 Răspunsuri

  1. Au apărut deja anul acesta, sau este doar una dintre pozele mai vechi?

  2. Plăcută imagine, dătătoare de speranță… Deși… după primăvară vine vara, care s-a făcut din ce în ce mai fierbinte.😦

  3. Curand iarna va trece si plimbarile prin padure vor fi mai dese.🙂 O saptamana frumoasa iti doresc!

  4. Vreau primavaraaaa! Mai vine anul asta?🙂
    Da, stiu, e devreme inca si eu sunt nerabdatoare😀

  5. Va rog mult daca cunoasteti denumirea acestei flori, sa mi-o spuneti. O caut de multa vreme…

    • Mă bucur în fiecare primăvară de ea prin păduri, dar nu ştiu cum o cheamă şi, culmea, pînă acum nu mi-am pus întrebarea.
      Voi căuta şi eu.

Lasă un răspuns

