Al nimănui

Noi

Noi

Lumina, caldură, iubire.

Cind esti bucuros, se bucura pentru tine.

Cînd esti supărat, sufera mai mult decît tine pentru suferinţa ta.

Are, mereu, incredere in tine şi daca se întîmplă sa cazi se repede să te ridice, te mîngîie, îţi curăţă rănile, te ajută să te ridici şi te împinge cu delicateţe să mergi mai departe.

S-a inchis o uşă.

Caut crăpături să mai văd lumina ei.Mă uit pe margini, pe sub uşă, caut gaura cheii.

Dar nu exista crăpături, nici pe sub uşă, nici cheie.

In bezna care s-a lăsat pîlpîie doar o lumînare.

Ma simt al nimănui.

Mămicoooo!

Orice vîrsta ar avea, e tot mama mea.

Oricît aş fi de bătrîn, sînt tot copilul ei.

Mămicoooo!

Am un vid in inimă şi oricît ar strînge-o nişte gheare,nu pot acoperi vidul şi răceala.

Soţia mea ştie cum e.

Are şi ea acel vid, dar inima ei bate acum tare tare, s-o incălzească pe a mea.

Să-mi fie mîngîiere, lacrimă.

Mămicoooo!

………

