Energiile pietrelor

Fosile şi pietre

Au sau n-au energie?

Este benefica sau malefica?

Dupa 1995 am citit tot ce mi-a cazut in mina despre pietre,terapii cu pietre,terapii cu cristale .Am facut ceva cursuri de tehnici pentru terapii sau perceptii.

De cind omul a inceput sa prelucreze piatra a descoperit ca unele pot fi prelucrate mai usor altele mai greu,indiferent de duritatea lor fizica.A obeservat  ca pietrele mai dure sau mai putin dure,transparente ,translucide sau opace,colorate  inchise la culoare sau negre,au diverse proprietati care poate sa-l afecteze in vreun fel.

Daca tinem cont ca pietrele sint cele care ne suporta pe noi,putem spune ca ne sint benefice.

Dupa ce am citit despre cristale,normal ca eram hotarit sa experimentez,asa ca,dupa ce am fost intr-o zona in care s-a exploatat cuart si mi-am adus acasa citeva zeci de bucati de flori de mina si bucati si bucatele de cristale de cuart, cu cite un cristal de cuart mare…

Vezi articol original 471 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

