Ma intreb

M-am apucat de slefuit.

Mi-am zis ca daca tot stau, sa nu stau de pomana.

Am si uitat cum e sa lucrezi acasa, nu intr-un atelier.Adica imi trebuie un suport pentru placa abraziva ( scaun), apoi un recipient cu apa- slefuitul pietrelor se face in ud- si un recipient in care sa pun apa murdara rezultata in urma slefuirii, ca n-o sa o las sa curga pe covor, un burete cu care sa adun si o cirpa cu care sa ma sterg din cind in cind pe miini.Scrumiera si tigari la indemina- inca nu s-a dat lege care sa-mi interzica sa fumez acasa.

Chiar ma intrebam unde le tineam inainte pe toate, ca acum greu le-am gasit.

Tocmai m-am intors din oras.Am fost sa-mi fac asigurarea obligatorie pe locuinta si apropo de asigurare obligatorie, pe drumul de intoarcere am ajuns sa vorbesc singur si sa ma enervez in legatura cu asigurarile.Adica, sint obligat prin lege sa-mi fac asigurare pentru masina si daca ma prinde politia sau RAR-ul ma amendeaza.Dar pe asiguratori nu-i amendeaza nimeni daca nu-si indeplinesc obligatiile contractuale.Pai cum?E obligatoriu numai pentru mine?E lege numai pentru mine?

N-are decit politia, care ma amendeaza pe mine, sa-i verifice la service-uri si pe asiguratori si sa-i amendeze si pe ei.Daca  mie imi ia 125 de lei ( din anul asta), punctul, lor sa le ia douaspemilioane jumate ( 12.500.000), punctul si-atunci nu cred ca-si mai permit sa incalce legea.

O alta aberatie e ca nu-i recunoscut CASCO in locul asigurarii obligatorie.

Ce te doare pe tine, statule, din moment ce il despagubesc pe cel lovit, daca imi repar si eu masina prin firmele de asigurare?

Da ziceam ca slefuiesc.

Nu stiu cum faceam inainte, dar acum desi n-am ajustat decit doua bucatele de selenit, deja e mizerie, eu sint alb pe miini si pe pantaloni si clar, va trebui sa fac curat serios dupa ce termin, ca altfel o incasez cind vine nevasta-mea acasa.

Ea e deja la munca.Noi, astia cu extrasezonul, numai din 11.

E drept ca ma cam doare spatele, dar m-ar durea si daca nu as face nimic.

Plus va mai trebui sa mai fac niste tigari, ca tare multe pauze de fumat am facut de cind m-am apucat de slefuit.

Normal ca merge in surdina slow blues.

Va pun si voua.

Stan Webb-chitarist englez n.1946.

Citaristul solo al formatiei Chicken Shack

Auditie placuta!

10 Răspunsuri

  1. Buna muzica! Merge perfect cu munca…
    Si cu asigurarea obligatorie , unii au drepturi si altii numai obligatii…

  2. Este bine că-ți mai oferi asemenea inocențe. Asiguratorii fac parte din sistemul corupt, așa încăt toate mirările tale sunt retorice și așa rămân…Cu siguranță, dacă nimeni nu te poate obliga să nu fumezi acasă, nici pe mine nu mă poți obliga să-ți ascult muzica…fumând.

    • Daca o consideri retorica de ce cauti raspunsuri?
      Si da, nu este obligatoriu nici sa asculti muzica pe care o pun, nici sa citesti textele scrise aici, nici sa te uiti la poze.
      Nu-i obligatoriu blogul meu.

  3. Ce muzică faină! Să tot lucrezi pe un asemenea fond muzical. Iar șlefuirea pietrelor cred că este o activitate foarte interesantă. Mai ales când ești pasionat de aceste minunății ale naturii.
    O zi minunată!🙂

    • Slefuirea facuta cu scule specializate este o activitate interesanta.Slefuirea facuta manual este munca de ocnas,dar ai avantajul de a vedea cum apare, micron cu micron, frumusetea isasi.
      Sa-ti fie minunata ziua!

  4. Ce muncă minunată: să scoți la iveală frumusețea pietrei! Cred că merită din plin efortul. Mi-ar plăcea să ne arăți pietrele când vor fi gata. Eventual poze cu înainte și după!

    Să ai zile frumoase!

    • Saru’mina!
      Mi-a trecut.
      Nu mai slefuiesc deocamdata.
      De fapt nu intentionam decit sa indepartez depunerile de pamint de pe esantioanele de selenit.
      Altfel , daca nu intentionezi sa le dai o forma speciala, n-ai ce sa ii faci la aceasta piatra.
      Voi pune citeva poze.

Lasă un răspuns

