Plimbare

Ieri ne-am plimbat.

Erau asa de jos norii, ca nici aparatului foto nu i-a placut lumina.Dar era liniste,culmea, fara vint si ne-am plimbat prin noroaie-cu fiecare pas eram mai grei si mai inalti.

Normal, am fost in zona Cheilor Turzii.

Plimbare de decembrie, poate ultima din acest an pe munte.

https://fosile.wordpress.com/https://fosile.wordpress.com/https://fosile.wordpress.com/

3 Răspunsuri

  1. Chiar acum am venit dintr-o călătorie de 4 ore prin pădure, unde am cules două sacose cu bureți negri. Exact asa era vremea…calmă fără nici o adiere de vânt. Se pare că iarna își conservă puterile pentru asaltul decisiv …

  2. Îmi place văzduhul perfect limpede, cât să pot vedea de pe Bucegi linia șerpuită a Dunării (și am văzut-o în câteva rânduri), dar și cel plin de aburii norilor ce te înconjoară, lăsându-te într-o mare de alb, ca într-o „țară a nimănui”.
    Natura rămâne frumoasă oricare ar fi ipostaza în care o vezi! Și este mereu surprinzătoare, mereu te ia parcă pe nepregătite cu câte ceva.

    • Pe platoul pe care am fost, de obicei sufla vintul in orice anotimp.Acum nu sufla.
      Nu era ceata ci o negreala, o negura cum n-am mai intilnit pe acolo, dar tot ne-am bucurat de iesire, indiferent de noroi, de faptul ca eram doar noi prin partile acelea.In plus am gasit citeva pietre.Odata in plus, a meritat.

Lasă un răspuns

