Inca una (rautate)

Aseara, in Cluj, a fost spectacol in direct cu lumea intreaga, pe plasma.Adica, coruri de copii de la noi, de prin Franta, Anglia,SUA. Cintau cintece si colinde, in engleza.

Ma, da’, cum de nu s-a gindit nimeni sa cinte in direct, pe plasma, cu copii (romani) de prin toata lumea colinde romanesti, in limba romana?

Noa, zic si eu, ca nu ma doare tastatura!…

16 Răspunsuri

  1. Am contestat de-a lungul timpului diverse obiceiuri, pe care le-am transformat in englezisme ieftine. Nu numai colindul…din pacate am fost apostrofat😦

  2. Eh… asta a şi durerea mea. Dar credeam că-s învechită

    • Nu-i vorba de „vechime”.
      Ar putea sa le cinte si in romana, si in maghiara ca si din astia avem pe-aici si in germana, ca mai sint si in sirbeste.Adica in limbile de pe la noi, nu de aiurea.Ca de ai nostri ar trebui sa ne pese, nu de cei de prin…americi, pina la urma, daca nu-s tot romani.

  3. Nu este cool…nici în trend ce vrei tu.

  4. Trebuie pe n…ba, m-am plictisit sa citesc conversatii in engleza pe fb.
    Am stat o luna in vizita in Irlanda, si am dat de fericire cand am auzit pe cineva vorbind romaneste. Sa mai invete si turistii straini sa salute si sa multumeasca in limba romana. Ma abtin sa mai spun ceva, sunt „revoltata” !

  5. Multumesc !
    Imi plac „rautatile” tale !
    Si nici de-a naibii nu-ti spun „thak you” , prefer „multumesc” ! :)))

  6. Uofff, da’ știi ce grea e limba română pentru englezi sau francezi?😕
    Dac-ai ști cum mi-i pocit numele mai nou, ai râde cu lacrimi!😆

  7. Eu as vrea sa știu sensul colindelor. Nu cel de acum, ci cel de dinainte. Sensul colindelor românești precreștine, caci sensul colindelor creștine e cam același peste tot.

Lasă un răspuns

