De-ale mele ( rautati)

Ieri am vazut pe o retea de socializare un articol al unui cunoscut unde il cita pe Ion Ratiu dind definitia democratiei.

Normal ca am intrat si i-am amintit ca atunci cind am sugerat sa-l voteze era sa fiu linsat.

Ca el…n-a mincat salam cu soia!

Acum maninci „nu stiu ce” care, poate, contine si ceva urme de soia…

S-au desteptat romanii?

Nu, dar isi dau in petec.

4 Răspunsuri

  1. Rațiu n-ar fi putut face nimic, înconjurat fiind de liota comunstoidă de după lovitura de stat Oricum lovitura de stat n-ar fi lăsat să-i fie dejucate planurile în care Iliescu avea un rol central. N-a fost nici o revoluție, nu s-a schimbat nici un sistem. Este drept că s-a înlocuit dictatura unei familii, cu dictatura unei clase politice…Adică din lac în puț…

  2. Romanii nu s-au desteptat ! In mod sigur.
    Revolutie ? Sunt timisoreanca, aia nu a fost revolutie. Si nu vreau sa spun mai mult. Am doar o intrebare:cum va explicati ca cei de la balconul operei din Timisoara, „racneau” din toti plamanii si nu i-a atins nici un glont, iar in gramada aia de multime(unde ma aflam si io, „destepta”) se tragea intr-o veselie ?
    E o intrebare banala, poate…desi sunt multe altele…

  3. Nu-ș, poate par eu răutăcioasă acum, dar la cât de mult stau românii pe FB, mira-m-aș să se deștepte prea repede…

  4. Nu, nu s-au deșteptat romanii. Dar se vor deștepta. Nu cred ca mai e mult.

Lasă un răspuns

