Poluare

https://fosile.wordpress.com/

https://fosile.wordpress.com/

Am ramas surprins cind am constatat ca de pe Cetatuie nu se mai vede orasul, decit in plan apropiat.

N-am mai fost prin zonele mai inalte de mult, iar cind intram in oras prin Feleac sint atent la drum, nu la peisaj.

Pe vremuri se vedea in amanunt fiecare cladire, fiecare cusca de ciine,fiecare copac sau floare.Acum, de pe Cetatuie se vad doar blocurile de pe linga Somes.

E drept ca a avut grija Boc sa nu mai fie prea multe flori, nici copaci, iar pe cei care am mai ramas prin parc i-au „toaletat” ca au ramas un fel de araci ca pentru fasole.

M-am gindit ca el s-a saturat de copaci si paduri de prin zona Rachitele ( Vladeasa) , de unde este, dar Clujul nu este la munte si fara copaci  si cu , din ce in ce mai multe masini si constructii vom ajunge sa nu mai putem respira, sa nu mai vedem nici macar in plan apropiat.

Pina si padurea Faget a devenit un nou cartier .

In ritmul asta, nu prea ramine ceva mostenire

5 Răspunsuri

  1. Nu era ceata in ziua ais?

  2. Uite de asta îmi plac mie atât de mult orașele cu multi copaci. Cu construcții intre care se afla multe spatii verzi.

    • In Cluj inca mai este verdeata, dar de cind e Boc, s-au facut o gramada de pietonale, cu piatra cubica si…fara verdeata, fara flori, fara copaci.Mai largeste cite o strada si mai taie niste copaci.

  3. Urat, tare urat si nesanatos! Dar cui ii pasa?
    Tot mai sper ca se va reincarna Tepes…

Lasă un răspuns

