De-ale mele

Saptamina trecuta eram cu nevasta-mea prin oras.

Eram imbracat gros, ca era frig afara.La Cluj, cind e frig e ori cu umezeala ori cu vint si normal ca se simte si mai tare frigul.

Dupa ce am vazut un tinar „zmeu”, in pantaloni scurti ,( era clar ca tremurau chilotii pe el, dar era zmeu) mi s-a facut si mai frig.

La un moment dat am vazut o familie de tineri-el impingind un carucior cu bebe si ea cumparind ceva.

Tinara mama si sotie era in pantaloni scurti.E drept ca avea si ciorapi, dar…

Imediat am gindit” vai de…curu ei” si dupa citeva clipe m-a umflat risul si i-am spus sotiei ca am citit diminetata ca: daca, atunci cind vezi o femeie goala te gindesti ca s-ar putea sa raceasca, inseamna ca ai inceput sa imbatrinesti…

Nevasta-mea m-a intrebat suav: aveai dubii?

11 Răspunsuri

  1. Totul e foarte relativ🙂 !

  2. Într-adevăr,noi tot avem dubii. Noroc pe cei care au neveste, că le amintesc.😉

  3. Esti grozav! 😁😁😁😁😁😁😁
    Cred ca ai uitat ca moda cere sacrificii…..

    • Imi amintesc ca pe vremea cind aveam eu 16, 17, 18 ani, iar moda mini era pe brazda, ciorapii nu erau atit de performanti ca acum si inghetau saracele.
      Culmea, pe atunci nu-mi faceam probleme ca ar putea sa raceasca…

  4. Depinde de ce prognoză au ţinut cont😀

  5. Buna o nevasta la casa omului🙂 !

Lasă un răspuns

