Banii de buzunar

Fosile şi pietre

Cum eram intotdeauna mare mincator de fructe,de ciocolata si bomboane si inghetata,normal ca aveam nevoie tot timpul de bani.Nu-i vorba,ca primeam si de la surorile mele,si de la mama si de la tata,dar mie-mi trebuiau bani,nu gluma.Asa ca,solutia era sa fac rost.

In prima faza,goleam camara de sticlele si borcanele goale.Cele mai bine platite erau cele de sampanie-3 lei,apoi cele de lapte-2 lei si celelalte.Dupa ce le terminam pe cele de acasa,mergeam la vecini si tot mai stringeam de citiva lei.Urmatoarul pas a fost sa luam in rind casele din cartierul de case.Acolo erau multe ciobite pe care trebuia sa le ducem la DCA.Cind n-am mai avut unde sa le punem in curtea prietenului meu,am rugat un hostezan cu caruta sa ni le duca la DCA.Ne-a cerut 10 lei pentru transport si a venit si cu o idee.A acoperit sticlele cu o prelata si le-am spart cu un ciocan.Asa au…

Vezi articol original 547 de cuvinte mai mult

2 Răspunsuri

  1. Ce amintiri frumoase! E de admirat spiritul de întreprinzător cultivat de la o vârstă fragedă.
    Numai bine!🙂

    • Sa stii ca nu eram singurul cu idei si initiative.
      Eram incurajati si ajutati in demersurile noastre.
      Dar na, era alta lume, era…dictatura.
      Sanatate!

Lasă un răspuns

