Buchet

https://fosile.wordpress.com/

6 Răspunsuri

  1. Frumos e buchetul !
    Îmi place galbenul acesta !

    • Pe malul Ariesului, linga cascada Sipote.
      Este locul unde ne oprim ori de cite ori trecem pe acolo.
      Se pare ca la flori le place locul, ca sint de peste doi metri de inalte.
      Mi-au placut si mie, mai ales pe fond verde si albastru.
      Am pus buchetul pentru ca la Cluj ploua de 24 de ore si pare ca inca mai vrea.
      Poate vine soarele…

  2. Frumos buchet! Mie îmi place culoarea galbenă!

  3. Sunt luminoase si vesele. Cineva mi-a spus odata ca sunt flori de napi, planta de la care unele popoare mananca radacinile. Am vrut sa scot unul, dar era atat de adanc in pamant, ca a trebuit sa renunt.

Lasă un răspuns

