Fotografie ciudata

https://fosile.wordpress.com/

13 Răspunsuri

  1. Sincer, îmi par reflexii și refracții ale luminii în propriul obiectiv.
    Oare am dreptate?

    • Nu stiu.
      Globurile acelea de lumina mi-au aparut pe unele poze chiar daca nu era lumina din fata.Prin padurea Hoia,in ocna la Turda,pe Transalpina si in nenumarate alte locuri.Daca maresti poza pe sfere vezi ca e altceva decit refractie.
      Aveam astfel de sfere si pe filme- stiu ca ma enervam , ca mi se parea ca n-am spalat bine filmele .
      Deci, ce o fi?

  2. Interesant….Mie mi se pare ciudata sfera albastra , celelalte arata ca reflexii impreuna cu pete pe obiectiv (sau pe senzor , daca foloseai un srl sau dsrl).
    La fel pateam si eu , cand fotografiam cu Nikonul…ieseau la sfere de radea Marius zicand ma m-au invadat extraterestrii. Apoi am dus aparatul la curatat senzorul si eu disparut toti alienii…

    • Ma gindesc ca daca ar fi bai cu senzorul sau cu lentila ar aparea pe toate pozele.
      Dintr-o serie de 100 de poze, au aparut doar pe doua.
      Asta si inca una, din aceiasi zona.

      • In cazul asta , exceptand ca inca ma gandesc la reflexie la guguloaiele alea mari ,iar cea albastra inca ma contrariaza , as zice ca ai dreptate si ca este ceva ciudat si foarte intereant,la mijloc. Mai scrie pe subiectul asta , am sentimentul ca bobolotii din poza nu sunt singurele chestii interesante…Oare tu ce ai simtit cand ai facut poza?😉

      • Nu-mi amintesc sa fi simtit ceva anume.In afara de bucuria de a fi undeva, prin Trascau.
        Sub articol scrie ” similare” si mai gasesti poze cu alte ciudatenii intilnite, iar la comentariul de la Mugur un link cu niste poze dinaintea unei furtuni.

  3. Ne înfierbânți imaginația! :))

Lasă un răspuns

