Aur

https://fosile.wordpress.com/Saitroace pentru spalat aur.

https://fosile.wordpress.com/Aur aluvionar.

Daca ajungeti prin Brad, vizitati muzeul aurului.Merita.

3 Răspunsuri

  1. Mi-am propus sa ajung la Brad….si o voi face,o data si o data.

    • E un orasel in care pare ca nu se intimpla nimic.
      Muzeul merita vazut,cu toate ca nu este scoasa intreaga colectie.Mai este un muzeu, etnografic cred.
      Altceva?
      Aerul, linistea, muntele jur-imprejur si toate directiile in care poti ajunge de la Brad.

      • Mi s-a povestit despre Brad. Colegii mei au mers acolo la un examen de radioamatori. Au vizitat si muzeul…Sunt curioasa si va trebui sa ajung si eu acolo!

Lasă un răspuns

