In ploaie

https://fosile.wordpress.com/

13 Răspunsuri

  1. Faină poza!
    Ai surprins și două picături de apă în… zbor!🙂

    • Ele m-au surprins pe mine dupa ce am vazut poza pe monitor.
      Daca tot m-am plimbat prin ploaie,macar sa-mi iasa si ceva poze,nu?

      • Ai dreptate!
        Și eu am fost surprins de câteva ori de pozele ce mi-au ieșit. Spre exemplu, o strălucire verde, între pomi, la pozele mele cu nori. Nici acum nu știu de unde a apărut, căci la momentul fotografierii nu era nimic acolo.

      • Obiectivul foto „privea” din alt unghi decit ochii tai.
        Cred,eu.

  2. Le-au pregătit pentru cules, să fie curate.🙂
    O săptămână rodnică, plină de vie bună !

  3. Oare cum as putea prinde culorile astea intr-un colier🙂 ? Chiar faina imaginea, a meritat plimbarea prin ploaie!

    • Cred ca simplu.Le insiri pe un fir dupa care le tii sub un jet de apa.
      A meritat plimbarea.

    • Le înșiri pe un fir și le dai cu un lac incolor. Zic și eu…. Dar ar ieși ceva trăznet!🙂

      • Fructele se zbircesc, dar sint pietre si (sau) margele care au si culorile dorite.
        Trebuie doar insirate si…tinute in ploaie sau jet de apa…

  4. Superbă fotografie! Cafeluța, cu ochiul ei expert, a sesizat din zbor ceea ce voiam și eu să scriu: par a fi niște bijuterii!

    Săptămână ușoară!

  5. Coarne? Ooo, dar ce cornata iese din ele! Se pastreaza si in bautura vlaga plantelor sălbatice.

Lasă un răspuns

