De-ale mele

Na, acuma, sa nu credeti ca am ceva cu tinerii.

Nu, nici vorba.Asa e normal sa fie.

Credeti ca eu am fost altfel la aceiasi virsta?Doar n-o sa stea sa-i umple timpul unei babaciuni cind ei abia au timp sa cerceteze, sa rida, sa iubeasca, sa rida, sa mearga, sa vina, sa alerge, sa calculeze, sa comenteze,  sa combata, sa se distreze, sa rida cu pofta, ca drag de viata, sa se bucure, sa…

N-am decit sa ma interesez si eu de portari, de filme, de preocuparile lor si sa ma amestec in discutii, sa rid cu ei.

A, ca pe mine ma doare spatele si capul si am junghiuri si n-am pofta de nimic, nu-i vina lor.

Atita doar ca am senzatia ca cei din generatia mea aveam subiecte de conversatie mai bogate si puteam intretine conversatii si cu babaciunile si intre noi.

Sint frumosi si mi-s dragi, chiar daca nu intretin discutii savante sau culte.
Deci, nu s-a schimbat nimic in lume, atita doar ca eu sint acum la celalalt capat.

Si da, sint invidios.

10 răspunsuri

  1. Băbăciune… 😛 🙂

  2. Si eu sunt invidioasa!

  3. Pentru sănătate aţi putea să îi invidiaţi puţin, şi cam atât.

    Nişte cunoştinţe mai tinere au fost plecate în vacanţă la Roma şi la Vatican. Aşteptam cu nerăbdare impresiile şi povestirile lor. Schimbul de impresii a constat în: Ai văzut ce coadă mare era la intrarea…În schimb, a trebuit să ascult ce au mâncat. Eu aş fi avut ce povesti, şi acum, şi acum 30 de ani. Uite, de aceea mă simt fooarte bine în grupa mea de vârstă. Mă apropii şi eu de celălalt capăt, dar acum studiez o metodă care se numeşte enrichment. Cine a prins şcoala veche, îşi poate educa nepoţii prin acestă metodă, care presupune folosirea cunoştinţelor din discipline diferite. E o fericire să ştiu că am ceva de dat, altceva decât o conversaţie despre sportivul zilei.

  4. Si eu sunt de varsta mijlocie, cel putin dpdv statistic dat fiind speranta medie de viata de 68 de ani a baietilor nascuti in 1980 in Romania, si si eu am impresia ca pot si chiar imi place sa conversez atat cu tineretul cat si cu cei de varsta pensionara, ba chiar cred ca am afinitate mai mare pt pensionari cu care ma inteleg chiar mai bine decat cu cei mai tineri decat mine inca de cand eram mic si stateam mai mult pe langa banca cu bunici decat la leagane ! Plus pensionarii au rabdare sa ma asculte tot ce vreau sa zic, unii fiind si hipoacuzici nici nu baga de seama daca zic prostii, sau fiind usor senili imi uita gafele si greselile mai repede, ceea ce pe mine ma face sa ma simt mai putin nervos decat daca as discuta cu un tanar intransigent, si pretentios, uneori chiar mai ranchiunos, sau oricum mereu hiper-critic. De altfel chiar asa ma mai consolez og de ideea ca atunci cand voi fi la azil voi avea in jur mai mult pensionari indulgenti fata de mine !

  5. nu aveți de ce, majoritatea lor doar rostogolesc bolovanul imens al plictisului, se mai suie pe el să țopăie

    • In articolul de ieri am vorbit despre colegii mei de munca.
      Iar in cel de azi tot despre ei este vorba.
      Nu stiu cit se plictisesc in timpul liber, dar la munca isi fac treaba fara probleme.

  6. Fiecare vârstă își are durerile ei, bucuriile ei, satisfacțiile ei. Dacă înțelegem asta, ne e mai ușor când începem să coborâm dealul…

Lasă un răspuns

