De-ale mele

Cind vremea are activitati din astea fluctuante si nu prea sint in apele mele, cam tac.Si colegii ma lasa in pace.Cind n-am astfel de probleme mai speculez si comentez exprimari incorecte si ridem toti.

Altfel, nu-i nici o problema de comunicare.Tinerii cu tinerii, iar ceilalti cu ceilalti.

Eu fac parte din categoria „ceilalti” si sint singurul din tot departamentul.

De altfel nici n-avem prea multe in comun.Pai, daca habar n-aveam de portarul ala de 190 cm, care se misca ca o balerina de trec mingile pe linga el la milimetru.Daca n-am vazut filmul ala „criminal de tare”cu ala care o aia pe aia si impreuna sa dau cu masina aia tare…

Ma mai intreaba unii chestii de cultura generala, cind n-au chef sa intre pe internet.Ca am intrebat o data o mita de ridicola virsta de 25 de ani- de fapt, nici nu poti spune ca 25 de ani este virsta-ce inseamna pentru ea „cultura generala”?

Ca, in general, stiu mai multi,”general”, cite un pic si intrebindu-i „general”, va afla raspunsul.Da’ daca „tu” stii tot raspunsul, norocul meu.

Rar se intimpla sa fie liniste totala si-atunci se aud doar tastaturile, de parca ar fi niste vrabiute care lovesc cu ciocul in geam.

Ce ris a fost intr-o vineri cind un coleg care se apropie un pic de categoria „ceilalti” a spus ca merge mai repede acasa, sa se schimbe  si sa se pregateasca pentru ca merge la opera.

Sa te schimbi?

O luna au facut glume pe seama lui…

Acum se aud doar tastaturile, iar eu tac.

4 răspunsuri

  1. Eu sesizez adesea că în adâncul tău mai ai parte de un bulgăre de tinerețe, chiar dacă nu vrei să recunoști. La fel cum sper să am și eu.

  2. Eu nu cred ca ai ceva împotriva tinerilor, ci cu lumea asta care a luat-o razna. Ei s-au născut și au crescut în lumea asta, lor li se pare ceva normal, s-au adaptat. Noi nu vrem sa ne adaptam, consideram ca e bine asa cum suntem.Cineva îmi spunea ca bătrânețea e doar o energie, adică un tip de energie. Eu zic ca e un mod de a privi viata, o atitudine. In momentul în care nu vrei sa te adaptezi la schimbările lumii (nu vad de ce ai vrea sa te adaptezi, de exemplu, la sistemul de valori actual), începi sa te simți aparte de grup, bătrân.
    Cauzele sunt mai complexe decât le-am prezentat eu, dar cred ca și eu am putina dreptate.

    • Ai, cumva, senzatia ca eu am fost altfel la tinerete?
      Tot asa am fost si eu.Ca asa e normal.Doar n-o sa stea tineretul sa-i faca conversatie si sa-i umple timpul unei babaciuni, cind ei au atitea de spus, de comentat, de ris, de distrat, de cercetat, de combatut, de ris, de glumit, de iubit, de ris…
      Atita doar ca am senzatia ca cei din generatia mea aveam subiecte de conversatie mai bogate si puteam intretine conversatii si cu babaciunile si intre noi.
      Deci, nu s-a schimbat nimic in lume, atita doar ca eu sint acum la celalalt capat.

Lasă un răspuns

