Inainte

https://fosile.wordpress.com/de caramida si beton.

3 răspunsuri

  1. Mai simplu, mai ieftin şi foarte eficient! În casa de paiantă a bunicilor, era mereu cald şi bine – iarna, şi răcoare – vara. Chiar dacă sunt atât de rezistente betoanele, sunt mai puţin sănătoase.
    O zi frumoasă! 🙂

    • Vin bancherii de dincole sa-si faca astfel de case de vacanta.
      Ei se joaca, dar generatii au trait bine in astfel de case.
      Sa va fie bine!

  2. Nimic nou sub soare…Dupa ce am pus un rand de barne, acestea l-am captusut cu sipc, iar spatile le-am astupat cu lut cu paie. Apoi la exterior si la interior am pus lambriu din lemn. Asa sunt peretii casei mele. Este racoare vara, cald iarna, si liniste tot timpul…

Lasă un răspuns

