Cires ranit

https://fosile.wordpress.com/

12 răspunsuri

  1. In copilarie mestecam ceara de cires ca pe guma de mestecat…. 😀

    • Si n-ai patit nimic, nu?
      Si eu si toti ceilalti copii si de la cires si de la prun, iar altii si de la brad.Mie nu-mi placea cel de brad ca era aromat.
      Faine vremuri!

      • Pai nu prea…ca am ajuns la varsta asta :))))
        Am incercat si de brad , dar mai faina era aia de cires sau visin…
        Ba mai mult , o verisoara de-a mea , mai mare ca varsta si deja intrata in adolescenta , a topit ceara in craticioara si s-a dat cu ea pe unghii , noi astea mai mici si mai proaste hop si noi….cica aveam lac de unghii transparent. :)))
        Rau nu mi-a fost si nici nu m-a afectat , zic eu , dar daca se pune ca la minte am ramas tot la varsta aia , atunci da , m-a afectat :)))))))))))))))

      • Vezi-ti de treaba, ca mult mai sanatosi au fost copiii care au mincat de toate, s-au jucat cum le-a tocat cu tot felul de verdeturi, pamint,noroi, si cite altele.
        Ziceau acum la tv ca platesc 60 de euro pentru doua ore de „forest terapy”.Adica ii plimba doua ore prin padure, le arata crengutele de brad, muschiul, copacii,piriul…
        Futu-i , ca nu mi-a dat mie prin cap asta, ca ma stiu la padure si faceam un ban cinstit si mai ales, scapam de patron.

  2. Ce reprezinta acel clei?

  3. M-am fentat cu ceara de brad (cred). Atat de tare mi s-a lipit de degete si de dinti incat doar a doua zi mi s-a dus. Naspa, mai ales ca nici macar n-a fost dulce.

    • Ei, toti copiii s-au distrat cu rasinile pomilor, la un moment dat.Vorbesc de cei care au fost copii pe vremuri, ca acum nu-i sigur ca stiu care e copac si care stilp.

  4. Si astazi mai rontai…clei de cires si rasina de brad…Rasina de brad trebuie plimbata cu limba pe cerul gurii pana se topeste si este nghitita…

Lasă un răspuns

