Afisier

Fosile şi pietre

Uneori trec citiva pe-aici,pe la mine pe blog.Alteori trec zeci,sute si s-a intimplat  si mia de vizite,dar…

Vin prin motoare de cautare pentru muzica,altele pentru pietre sau religioase.

Se pare ca au inceput vacantele si s-au rarit vizitele pe bloguri.Mai merg oamenii si la distractie traita efectiv,sa vada,sa simta,sa faca poze ca sa aiba ce povesti.

Si…ma simt ca si cum as fi un afisier intr-o gara.Trec oameni prin (pe blogul meu)fata mea.Unii dezinteresati ,fara sa vada ceva in mod special,altii citesc ce scrie doar ca sa mai treaca timpul pina vine trenul care-i va duce undeva…

Mai pun ceva nou pe care cei care au trecut deja nu vor putea sa mai vada,iar altii vor trece cu privirile pierdute in amintiri,poate sau in sperante.

Un afisier intr-o gara.Unde nimeni nu lasa semnaturi,cuvinte pentru cei care vor mai trece sau pentru rude sau pentru despartiri sau posibile reintilniri.

Un afisier…

Vezi articol original 33 de cuvinte mai mult

6 răspunsuri

  1. cumoastem ! Ai dreptate…unii doar bat la usa si nici nu intra…asta i realitatea…succes si…zi frumoasa sa ai in continuare…

    • Din pacate, de cind functioneaza reader-ul, multi citesc citeva cuvinte, pun ( sau nu pun) un like si merg mai departe.
      Nu-i bai!
      Am scris articolul in 2011 cind veneau pe aici multi interesati de pietre sau de muzica, dar fara sa-si faca simtita prezenta.
      Acum, se potriveste mai putin articolul, dar n-aveam altceva de spus.
      Sa-ti fie bine!

      • AI DREPTATE…este bun si un ciocanit la usa , decat nimic….insa este bine ca musafirul sa intre in casa si sa se faca comod…seara faina

      • Stii ce, daca sint acasa sau daca ma anunta ca vine, e binevenit.
        Noapte senina, sa ai!

  2. Eu unul iti urmaresc blogul destul de des, dar imi place doar sa-ti citesc articolele, nu mi-am permis sa si comentez. Acum, cu ocazia acestuia, am vrut sa ma remarc si stiu ca sunt multi altii care o fac.

    • Esti binevenit aici, Stefan.
      Si poti si sa comentezi, daca ai ceva de spus referitor la articolele mele sau la poze.
      Sa-ti fie bine!

Lasă un răspuns

