Corola

https://fosile.wordpress.com/

11 răspunsuri

  1. Superb ai surprins „miezul”!

  2. Foarte frumoasă floare. Într-adevăr, parcă ne aşteaptă şi ne invită sî le pozăm. 🙂

  3. Eu toot spun ca TOTUL este PERFECT…ca aceasta ne inconjoara. Natura, Existenta, D-zeu…nu creaza decat perfectiune, nu discrimineaza pe nimeni si nimic, totul primeste TOTUL. Faptul ca nu avem ochi de „privit” si unechi de „auzit”, cu toate ca ni s-a dat TALANTUL, tine de cerbicia noastra de a ne opune, manifestandu-ne astfel, credem noi, personalitatea.

    • Tocmai am aratat, cu aceasta poza, ca vad si va arat si voua.
      Sau nu-i destul de clara poza?
      Daca era si cu sonor, se auzeau si pasarelele, si gizele, si un pic de vint…
      Cu ce n-am „vazut”, cu ce n-am „auzit”, cu ce m-am opus manifestindu-mi astfel cerbicia?

      • De ce iei totul in nume personal, de ce raportezi totul la tine, de ce te simti „atacat” de comentarii ?! Eu nu fac decat sa spun ceea ce constat. Nu fac referire stricta la tine. Repet…nu fac decat sa intaresc, sa dau tuşe unor realitati, iar pozele tale imi sunt de folos, iar faptul ca le faci, intareste ce spun eu. Inseamna ca ai „ochi si urechi”… spirituale.

      • Deci ar fi cam asa: lumea nu vede si nu aude.
        Dar din „lumea” fac parte si eu, care ,tocmai am aratat ca vad si aud.
        Sint o gramada de bloguri cu fotografii.Asta inseamna ca si posesorii lor vad si aud si le arata si altora.
        Pe unde mai circul, vad o gramada de oameni care se bucura de ceea ce vad si aud.
        Deci, faptul ca esti nemultumit de lume, nu justifica ignorarea adevarurilor pentru a arata doar neadevarurile.

Lasă un răspuns

