Urbanism

https://fosile.wordpress.com/

6 răspunsuri

  1. Dacii, sau hai să nu merg atât de departe, ţăranii îşi construiau case având grijă să nu folosească fier. Bârnele erau îmbinate în coadă de rândunică şi folosind cuie din lemn. Fierul atrage energii negative. Suntem atraşi de cabanele de la munte, de ce oare?

    • Isi fac ( faceau, ca acum isi fac viloace) din lemn pentru ca materia prima era la indemina.
      Ne atrag cabanele de la munte pentru ca sint la munte.
      Cind am pus poza m-am gindit la incorsetarea din oras, la inghesuiala.

  2. trist si real ce vedem in poza , acum cand in tarile civilizate tot mai des auzim de lipsa gardului intre vecini….zi linistita

    • Nu e gard, sint boxe.
      Ungaria isi construieste propriul gard, Bulgaria are si ea unul, de Israel sa mai pomenesc?
      Zi senina!

  3. „Haide la ţară”… altceva ca sa spun ?! Atâta ştiu…asta FAC.
    Când te gândeşti că pereţii apartamentelor de la bloc sunt ecranati de aceste plase din fier…care împiedica , care conturbă schimbul de energie de o anumită calitate cu exteriorul, chiar ca trebuie făcut ceva…
    Când am construita casa, am evitat pe cât posibil folosirea fierului si a plasticelor, a tot ce este prelucrat, sofisticat…Bârne din lemn, sipci, lut cu paie, lambriu pe ambele părti ale pereţilor..

    • O sa vin.Mai am de asteptat doi ani si plec din oras.
      La cite refugii am facut pe munte, stiu cum va arata locuinta mea.
      Abia astept.

Lasă un răspuns

