Tripatru

https://fosile.wordpress.com/

9 răspunsuri

  1. Salut norocosu-le !
    Niciodată n-am găsit așa ceva !

    • Poate ca pentru ca te uiti dupa trifoi cu patru foi.
      Daca te-ai uita dupa ceva atipic, altfel, ceva care sparge simetria celorlalti, ai gasi si tu.
      Si ce e mai important, trebuie sa fie asa ceva si sa te si uiti in directia aceea.
      Bine ai revenit!

  2. multumiri pt urarea de noroc….noroc si tie…

    • Se pare ca eu il am.Sau stiu sa vad.
      Multumesc si eu!

      • trebuie sa fii un norocos….m as bucura sa fie asa….zi senina sa ai

      • Multumesc pentru urare!
        Stii, ieri cind mergeam spre casa (de la munca) si ma prelingeam pe asfalt in cautarea unui pic de vint sau de umbra imi doream ceva nori, un pic de ploaie care aduce si vint.
        Mi s-a indeplinit.Azi-noapte a plouat putin, iar acum cerul este acoperit, sufla vintul si e placut afara, desi m-am gainat (piele de gaina) in timp ce mergeam spre locul de munca.
        E bine.
        Sa-ti fie si tie, bine!

  3. am unu’ din… facultate, oferit de-o colega si-l port de-atunci în geanta, ca souvenir, nu ca talisman! 🙂

  4. l-ai gasit! Sigur ca ti-aduce noroc – uite ce poze frumoase:)

    P.S. ador expresia: „m-am gainat in timp ce mergeam spre locul de munca „

  5. Ce frumos! Cineva a găsit… „norocul”! 🙂

Lasă un răspuns

