Boboci

Boboci

Boboci

7 răspunsuri

  1. Bujori siclam…Ii am in gradinita din fata casei…Astept sa imbujoreasca…

    • Ei, pentru gradina din fata casei te invidiez.
      Si pentru ce imi inchipui ca ai jur imprejur, si prin spatele casei.Dar gradina cu flori e sfinta.

      • Asa este…Dar CE nu este SFANT in jurul nostru ?!
        Eu in schimb va „invidiez” si pe tine si pe Doru pentru pozele pe care le faceti, cum surprindeti voi…frumosul. Va trebui sa ma hotarasc sa o fac si eu, sau sa ma „stradui” s-o fac. In jurul meu sunt atatea frumuseti de impartasit…incat nu este corect sa ma toot impartasesc eu cu polonicul, fara sa dau mai departe…cate o lingurita.

  2. Am avut si eu in curte cativa boboci asa frumosi ca ai tai, dar din pacate bujorii nu rezista mult nici macar in pamant si acum tanjesc dupa mirosul pe care-l emanau imprejur.

    • Inseamna ca e cald tare la voi, daca s-au trecut bujorii.
      Nu-i nimic, vor inflori urmatoarea serie specifica verii.

      • Da, au fost cateva zile cam calduroase, dar acum e destul de frig si innorat. 😦 Nu cred ca vor mai inflori mai la vara pentru ca au fost taiati dej. 😦

      • Ma refeream la alte flori specifice anotimpului.
        Sau n-aveti alte flori prin curte?

Lasă un răspuns

