Mocanite

Clasica

Clasica

"Moderna"

„Moderna”

6 răspunsuri

  1. Iar îmi stârnești amintiri! 🙂
    LDH-ul este dintre mașinile copilăriei mele, căci și ele circulau pe linia întreținută de tatăl meu, și pe o astfel de mașină am avut ocazia de a urca și de a „suna” la sirenă. Era singura manevră permisă mie, simplu vizitator și „însoțitor” tolerat acolo unde nici nu aș fi avut ce căuta.

    • Daca vrei sa le vezi de aproape, sa pui mina pe ele, sa le mirosi, le gasesti la Zlatna .Una mica,probabil cea mai veche si cele de aici.Sint doar expuse caci minele s-au inchis.

      • De-aș putea…
        Eu nu reușesc să ajung destul de des la mine, la Pucioasa, deși mă despart numai 100 de kilometri.
        Cred că trebuie să-mi schimb serviciul sau să ies la pensie, dacă vreau să mai pot colinda și eu.

      • Tu stii daca merita sa mai stai pina la pensionare sa daca sa schimbi locul de munca.
        O a treia cale nu exista?

  2. Piese de muzeu…Sper ca nu si cei care au avut prilejul sa le prinda in activitate si sa se bucure de ele…?!

Lasă un răspuns

