Podul casei

Fosile şi pietre

In copilarie era o adevarata aventura sa merg in pod sau in pivnita sau prin diverse magazii.

Imi placea sa cotrobaiesc printre lucruri mai vechi sau mai noi,sa-mi imaginez ce erau sau ce au fost la vremea lor si sa visez..

Cite lucruri,fiecare cu o istorie proprie,cu viata proprie,cu sentimente parca…

Vezi articol original

6 răspunsuri

  1. Cam așa făceam și eu. Noroc că aveam părinți care nu se îndurau să arunce nimic!

    • …ca nu se stie cind o sa fie nevoie…
      Si uite asa se aduna tot felul de lucruri pe care sa le vada un copil si sa viseze.

  2. Asa sticle de sifon aveau si bunicii mei, cand mergeam in vacante pe la ei eu eram responsabila cu umplutul lor! Ce vremuri!

  3. Podul, loc tainic și darnic pentru imaginația oricărui copil! 🙂

Lasă un răspuns

