Valsul

Fosile şi pietre

Dupa ce am citit articolul lui Psi despre dans,normal ca m-au napadit amintirile.

Era prin anii ’70 cind cu niste prieteni-eram cinci perechi-ne-am hotarit sa mergem la o cabana sa ne distram trei zile.Pe vremea aceea cele mai bune zile de distractie erau in timpul saptaminii,cind la cabane nu era aproape nici un turist.Si cum noi mergeam cu magnetofon,boxe, si multe bagaje (de baut,caci mincarea era ieftina,dar nu si bautura)ne-am dus la Cabana Somesul Rece,care era mai aproape de Cluj si n-aveam mult de mers pe jos cu bagajele in miini din locul in care ne lasa autobuzul.

Eram veselia intruchipata.Si pe autobus si pe jos pina la Cabana ne-am distrat fara intrerupere pe seama tuturor si a fiecaruia in parte,rizind uneori pina la…fara aer.

Imbracati anapoda si cu pletele in vint,toata lumea era a noastra si ni se filfiia de toti in afara de perechile noastre.

Ne-am cazat,am ocupat…

Vezi articol original 243 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

