Despre sensibilitati

Mereu ne ascundem, ne infrinam, ne controlam.

Poate ca par mai putin „barbat” daca imi infloreste un zimbet sau daca las o lacrima sa curga, dar asa pot fi mai aproape de mine si de cei din imprejurul imediat.Si toti avem nevoie de un zimbet sau de o lacrima.

Si nu trebuie decit sa percepem imprejurul asa cum este, fara fasoane, fara figuri.

Pe bloguri multi, foarte multi dau exemple, definitii, reguli de respectat uitind ca fiecare sintem unici, ca „traim” fiecare aspect al vietii intr-un fel  strict personal.

In plus, oricit am „invata” sau am incerca sa copiem, nu putem fi pregatiti pentru ca nu stim ce urmeaza in secunda, minutul,ora…sau anii care urmeaza.

Heraclit da o mostra de gindire si zice:Totul curge, nimic nu ramine neschimbat.
Mai aproape de noi , Herbert Planck si Bohr, fac o sintetizare a “relativitatii” si a fizicii cuantice, iar Capra face legatura dintre fizica cuantica si taoism.
Asta ar presupune ca cei  care  au nevoie de lectii , sa citeasca cite ceva (sint rezumate pe Wikipedia, daca nu au chef de amanunte) dupa care nu ramine decit sa observe, sa palpeze, sa traiasca efectiv.

Sa nu mai fie “duri” si sa-si lase sensibilitatile sa se manifeste in legatura directa cu sine si cu ceilalti.

6 răspunsuri

  1. Aaaa, păi dacă nu m-aș înfrâna, multe tâmpenii aș scoate pe-a mea guriță. Iar când mă enervez sau întristez…nu mai zic! Lăsând gluma la o parte, din păcate tot mai mulți alegem să ne punem măști, să ne refuzăm anumite emoții doar pentru simplu fapt că nu dăm bine în ochii celorlalți.

    • Asta, probabil, pentru ca incerci sa fii ca ceilalti.Incearca sa fii ca tine si s-ar putea sa fii tu cea copiata.
      In plus, iti protejezi neuronii .

      • Neuronii mei săracii sunt de mult pe cale de dispariție…Căci eu îmi fac griji și mă stresez pentru orice persoană dragă mie.

  2. Suntem unici şi ireductibili, fiecare cu o viziune autentică a realităţii înconjurătoare, a lumii ăsteia în care suntem emoţii şi sensibilitate, iar asta înseamnă exprimare, nu reprimare, şi ne face atât de vii, de curgători. Panta rhei.

  3. Asa este, dar oamenii au inceput sa traiasca…conceptual, in loc sa TRAIASCA pur si simplu. Se pare ca o data cu mancatul fructelor cunosterii din pomul stiintei, ni s-au trezit ambitii ambitioase. De ce sa ne bucuram de Existenta si sa n-o stapanim?! Sa vedem cine-i mai jmecher ?! Si am vazut cine-i mai PROST.

  4. Stiu cativa oameni care asteapta cu mare nerabdare sa-mi vada sensibilitatile. Iar daca as drumul si la o lacrima, ar avea ocazia sa-si verse toate frustrarile prin cuvinte jignitoare. Si-atunci? La ce bun sa le ofer satisfactii? Prefer sa fiu eu cu adevarat doar in intimitate!

Lasă un răspuns

