Miscare in subteran

https://fosile.wordpress.com/

8 răspunsuri

  1. La prima vedere am zis că-i mocănița :)). Recunosc că mi-e somn!

    • Toate trenurile care merg pe linie ingusta se numesc „mocanita”, la nou in tara.Chiar daca iti era somn n-ai gresit.

  2. Una dintre amintirile mele cele mai pregnante din copilărie o reprezintă un depou rece de astfel de locomotive cu abur, dar în majoritate erau pentru transport pe cale ferată normală, de putere sau viteză. Regretul meu că, fiind prea mic, nu am reușit să mă urc în ele, să le văd în amănuntele acelea interesante ale „cabinei” de unde erau conduse. Mai târziu am avut totuși ocazia să urc într-una mică, în funcțiune, ba chiar să merg (circa 15 kilometri) și am avut permisiunea de a „trage” sirena în câteva rânduri.

    • Macar ai reusit sa-ti implinesti un vis din copilarie.
      O vreme ai fost, din nou, copilul.

      • Cumva, cele două s-au suprapus, depoul încă mai exista, dar era cumva greu accesibil.
        Copil? Sunt încă, dacă stau să privesc în sufletul meu.

      • Ase e normal.
        Nu inseamna ca toti pot atinge normalul, cind reusesti sa ai bucurii mari la lucruri, situatii marunte.

  3. Oare ce ar spune cei care au proiectat minunea asta, daca ar vedea „sagetile” de azi?

Lasă un răspuns

