Marcela

Fosile şi pietre

In clasa a sasea m-am indragostit de o fetita dintr-o clasa paralela.

Marcela.

Era micuta,tunsa scurt si slaba ca statea uniforma pe ea,cum sta cind o atirni pe o creanga.

Nu-i vorba,ca ne potriveam perfect.Si pe mine stateau hainele la fel.

Incepusem sa ma inalt,dar eram slab rau.

Din cauza asta am pierdut ocazia sa fiu selectat pentru ski.A zis instructorul ca la ce greutate am,daca sufla vintul nu mai ajung la baza muntelui.

Si tot asa,cind s-au facut selectii pentru parasutism,au spus ca daca mi se deschide parasuta trebuie sa ma caute prin toata tara,ca nu mai ajung pe pamint.

Profesorul de educatie fizica  stia ca sint la ora,cind vedea un maieu fluturind in vint.

Ei,dar ziceam ca m-am indragostit.

Mare dragoste.Imi era tare drag sa o vad,sa fiu in preajma ei,atita doar ca nu ma puteam, apropia de ea.Nu puteam sa stau la mai putin de zece-douazeci de…

Vezi articol original 573 de cuvinte mai mult

5 răspunsuri

  1. dragoste curata….de mic copil suntem cu acest puternic sentiment de dragoste….alegerile de calitate conteaza in viata…felicitari pt scierile tale…zi faina plina de spor

  2. Minunate amintiri! Îmi place nespus de mult să le citesc aici şi să mă las purtat pe norii amintirilor personale, din anii minunaţi ai copilăriei…

Lasă un răspuns

