Lemn silicifiat

Fosile şi pietre

Prima data am vazut as ceva in curte la Facultatea de Geologie din Cluj.

L-am intrebat pe insotitorul meu ce cauta pomii astia aici,este  expozitie de sculpturi?Mi-a zis sa pun mina pe ei si-am fost surprins sa constat ca sint din piatra.Era, ca in poveste,lemn pietrificat.De diferite consistente,diferite granulatii la atingere,dar era clar ca e lemn,doar cunosc bine lemnul.Era,insa,la fel de clar ca e piatra,ca doar stiu bine cum e piatra.

Oare ce s-a intimplat cu lemnele astea?Asa arata lemnele de la Pompei si Herculanum?

Domnul profesor Ghiurca se bucura ca un copil vazindu-mi mirarea ,incintarea,bucuria cu care mingiiam copacii,de parca imi erau niste frati pe care nu i-am vazut de mult,de tare mult timp-chiar am imbratisat unul mai mare.

Eram atit de emotionat de tot ce am vazut pina atunci-mi-a aratat “Muzeul Facultatii de Geologie” si ma gindeam ca nu mai incap in mine alte noutati,frumuseti- si totul a…

Vezi articol original 360 de cuvinte mai mult

2 răspunsuri

  1. Cred ca cea mai mare bucurie pe care as putea-o face sotului meu, ar fi o excursie la Idar – Oberstein. Stii de ce?

Lasă un răspuns

