Pasionatilor de pietre,asa nu !

Fosile şi pietre

Era tot iarna,eram la un atelier fara apa curenta si pe care il incalzeam cu o soba cu lemne asezata linga usa deschisa,pe unde scoteam burlanul pentru evacuarea fumului.

Se incalzea greu,imi trebuiau citeva ore sa ma incalzesc un pic si miroseam a fum de parca am stat la afumat

Spargeam gheata din fintina si ma chinuiam sa tai tinind cu o mina piatra,iar cu cealalta puneam gheata pe disc pentru racire.

Eram atit de incintat de idee,ca nici nu ma gindeam ca as putea sa-mi tai mina sau degetele inghetate cu care tineam piatra sub disc.

Mergea foarte greu,iar taierile erau parca in zig zag.Asa ca,mi-a mai venit o idee.

Am luat un flex,am pus un disc mai mare pe el,am pus piatra jos si fixind-o cu piciorul am inceput sa tai.

La ce turatie avea flexul ,8500 turatii pe min.,era destul de greu sa-l stapinesc,dar eu taiam intr-o…

Vezi articol original 73 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

