La cabinet

Doamna doctor, ma doare tare capul.Ar putea fi de la tensiune?

Mi-a masurat tensiunea.

E cam mare.O fi crescut din cauza ca va doare capul.

Am plecat lamurit beton si cu tensiunea in urcare, de la nervi.

 

27 răspunsuri

  1. 🙂 Îmi pare rău că nu te simți bine, dar povestea e ca un banc. 🙂

  2. Mai bine rămânea necontrolată, decât așa consultație.

  3. TU esti doctor…pentru tine. Cand ajungi pe mana atelierelor de reparat oameni, deservite de niste simplii meseriasi lacomi de castig, in care profesia vocationala de medic a ramas un concept intraductibil… ce pretentie sa ai?! Roaga-te… sau incearca sa traiesti astfel incat sa nu ai NEVOIE de asemenea carpaci de oameni.

    • Ma gindeam eu ca imi faci educatie, dar nu puteam sa nu relatez intilnirea – in timpul programului de servici- cu medicul de intreprindere.

      • Eu nu pot si nici nu vreau sa educ pe nimeni. Sunt TOTAL impotriva educatiei…Doresc doar sa pun in discutie cutumele, prejudecatile, schemele, tiparele de gandire. PROVOCAREA mea este gresit interpretata drept un ALT mod de a face educatie. FIECARE va trebui(?!) sa-si reconsidere tiparele in care functioneaza. Desigur, nimic nu este OBLIGATORIU, iar provocarea mea este …foaie verde.
        Chiar crezi ca ma iluzionez in a ma considera vrun reformator sau educator?! ASA sunt si incerc sa explic si altora cum VAD eu lucrurile. Stiu ca de cele mai multe ori „deranjez” somnul…dar este un deranj pozitiv (zic eu)…

      • Spuneai, intr-un articol de-al tau de situatiile in care unii prea iau in nume personal unele comentarii.
        Cam asta s-a intimplat si acum.
        O fi de vina scaparea mea de a nu fi pus intre ghilimele cuvintul „educatie”.
        N-am vrut sa te ofensez, dar stiam ca vei avea ceva mai mult de spus.
        Si da, eu sint propriul doctor, dar la locul de munca nu fac ce vreau eu, ci ce trebuie pentru mentinerea in legalitate si linistirea conducerii ( patronului).

  4. Nu m-ai ofensat si asta deoarece ne „cunoastem” suficient de bine incat sa stim unul despre caelalat ca NU ne putem ofensa…nu suntem „capabili” de asa ceva. Dar cu siguranta ca pot aparea confuzii ce tin de interpretarea „vorbelor”… chair daca „scripta manet”…

  5. :)) Tensiunea e cam mare din cauză că vă doare capul sau vă doare capul fiindcă tensiunea e cam mare ???

    Pentru combaterea durerii de cap, automasaj cu un deget pus puțin mai sus de linia pe care s-ar întâlni sprâncenele. Apăsare ușoară și rotație, dar nu frecare, ci apăsare.

  6. Ultima dată când am fost la cabinet a fost pentru că am băut 4 căni de ceai negru într-o zi…

    • Daca nu-i obligatoriu de la servici, ai vreme ca esti tinar.
      Si stiu ca ceaiul negru poate fi mai tare decit cafeaua, consumat in cantitati mari.
      Deci, griji!

  7. Ca in sceneta cu domnul Marin Moraru :”Cu pastiluta sau fara pastiluta?”

  8. Stai ca mi-am amintit : sora mea a lucrat asistenta medicala in spitalul judetean din Cta. Si era un nene doctor acolo care , dupa ce facea vizita , venea la cabinetul asistentelor sa faca foile si tratamentele…Un doctor tinerel.Sora-mea era acolo , langa el….ca o chema , fiind printre cele mai vechi pe sectie…Oare de ce? 😀 Pai ca sa o intrebe daca e bun medicamentul X sau Y si cum sa scrie schema de tratament la Z pacient… Mnoa , halal sa ne fie! Te duci la spital sanatos si iesi ca Domnul Lazarescu!
    Ete de aia nu mai merg la doctor…de-oi muri , macar mor impacata ca nu m-au ucis nenii doftori!

    • Cea de aici nu-i tinara, sa zici ca nu stie.
      La alte controale nici eu nu merg, caci stiu ca imi vor gasi o gramada,dar aici trebuie pentru ca e medic de intreprindere.Controale ( vorba vine) anuale, trimestriale, lunare.

  9. sper că ți-a trecut durerea de cap 🙂

  10. Cu aşa doctori…. sănătoşi să fim! 😀

  11. Macar te-a linistit. Poti avea incredere deplina ca atat timp cat esti la servici totul e sub control. Da’ stie ea, d-na doctor, care-ti este tensiunea normala? Poate te durea capul ca te-a enervat nevasta 🙂 . Daca te apuci de inghitit pastile impotriva tensiunii, cu ele ramai pe viata! Asa ca, mai bine nu, zic eu (daca este posibil, evident).
    Sanatate!

Lasă un răspuns

