Pasiuni

Fosile şi pietre

Destul de des am fost preocupat  de tot felul de chestii care mi s-au parut interesante,dar nu intotdeauna le-am putut tine intr-o colectie a mea.In copilarie,am gasit si eu ca si alti copii si adulti o gramada de vestigii preistorice.Acestea au ajuns toate la muzeul orasului.Am mai strins tot felul de crengute si radacini,dar le puteam depozita numai in pivnita si cind am plecat (toata familia) ,au ramas acolo.Cind s-a dragat lacul din cartierul Gheorgheni am adunat o gramada de monede vechi.Mai am citeva,dar nu m-a pasionat intr-atit incit sa continui a aduna monede.Am incercat si cu timbrele.Cumparam plicuri de la chioscurile de ziare.Plicuri de doi lei,de trei lei sau de cinci lei,care contineau timbre amestecate.Apoi am fost la Filatelie,mi-a aratat cineva ce inseamna timbrele,dar totul se rezuma (as am inteles eu) la a cumpara si a le tine ascunse in clasoare.

Am adunat cu prietenul meu chei.Chei de usi,de…

Vezi articol original 401 cuvinte mai mult

4 răspunsuri

  1. Cu cat trece timpul, cu atat am tot mai tare senzatia ca adun degeaba. Cui va folosi? Imi amintesc cum au fost aruncate lucruri dragi parintilor mei, pentru ca nu aveam ce face cu ele sau pentru ca nu aveam unde sa le tinem. Erau lucruri pline de viata, totusi…

    • Inca, daca ar fi usor sa faci un muzeu, o sala de expozitie cu tot felul de obiecte, manufacturi etc. ,parca ar merita sa stringi.Dar vazind cum dispare tot ce au strins cu drag cei dinaintea noastra, parca pare mai usor sa le daruiesti singur.Macar stii sigur ca nu vor fi aruncate, ca nu se vor pierde.

  2. Frumoase pasiuni! Ele ne ajuta sa pretuim mai bine anumite lucruri, mai mult sau mai putin pretioase. Am strans o multime de lucruri, multe nu mai sunt, dar exact asa cum spuneai, ele ramana acolo, in suflet, caci ne-au adus multe bucurii atunci cand le-am strans. Si fiecare varsta cu pasiunile ei!
    Numai bine! 🙂

Lasă un răspuns

