Alegere

https://fosile.wordpress.com/                                                                    Asa

Asa

Sau asa

 

18 răspunsuri

  1. Interesante variante de alegere! Aș pune conjuncție între ele. Le-aș lua pe ambele, cu alternanță între ele, pentru odihna ochiului, dar și ca relaxare a mersului. Ca simplă plimbare, mersul prin frunze mă relaxează fantastic!

    • Nu comentez alegerea.
      Am fost ieri in padure.
      Frunzele de dupa zapada nu au sunetul celor uscate, aluneca sau ascund gropi mai mici sau mai mari cu apa si noroi.
      Desi e dezolant, ne-am bucurat ca am iesit un pic si pentru bucuria catelusei noastre de a alerga libera.

      • Crengi goale, brațe ridicate-a rugă,
        ca primăvara blândă să audă
        că vor iar frunze, înverzire,
        să poată da din nou rodire!

        Poate părea dezolant, dar se simte vigoarea renașterilor viitoare.
        Este doar un punct de vedere personal.

      • Apropo de articolul tau, totul se schimba in prezenta unui observator.
        Eu sper sa se schimbe cit mai repede.

  2. Iarna la munte!Totdeauna își păstrează un strop de verde…

  3. Este clar…tu vii din tarile calde, esti „ratacit” prin „zona” asta de lume…
    Chiar daca amicul Mugur are dreptate, totusi vara…este VARA si iarna este in suferinta in aceasta „disputa” de imagine si nu numai…

    • Fiecare are dreptate.
      Si ai dreptate, cred ca m-am ratacit in zona temperat continentala.
      Poate prin zona mediteraneeana…

      • Sa stii ca si eu, cel putin dupa unul dintre parinti, am origini mediteraneene…Chiar am fost la „originile” geografice ale mamei si m-am simtit ca „acasa”. Dar cum dupa 89′ poti avea mai multe case…cartierul general este AICI in tara , intr-o zona subcarpatica.

      • Ai mei au fost de aici din mosi stramosi.Si n-as da muntii astia pentru nici unul de prin lumea larga.
        Dar daca ar fi mai multa vara…

  4. Prefer 100% prima fotografie… 🙂

  5. Eu o aleg pe prima. Mai mult verde 🙂

  6. Eu, prefer normalul, adica fiecare cu ce ii e caracteristic, vara cu verdele si iarna cu albul si albastrul. Din pacate, iarna nu mai e cea ce a fost. De prin 2006, trebuie sa urci tot mai sus pentru a cauta zapada. Nu imi pare rau, eu profit de zapada, an de an…si mai am o vorba…decat sa ma prinda iarna schimbarilor climatice in oras, mai bine zapada pe munte.
    Ai dreptate….mersul prin frunze e linistitor

  7. După a doua vine prima aşa că le aleg pe amândouă. Cauză şi efect.

  8. Prima fotografie ! Verdele pădurii și răcoarea, după ce mergi o vreme prin soare… Ehei !

Lasă un răspuns

