Primele trepte

https://fosile.wordpress.com/

5 răspunsuri

  1. Cu poza asta mi-ai amintit de prima mea încercare în fotografie, un copac desfrunzit, tot în alb-negru.

    • Dupa ce puneam filmul in aparat, prima poza era de sacrificiu.Sa vad daca filmul e tras cum trebuie si posibil sa fi fost voalata prin expunere la lumina.
      Asta e din anul casatoriei mele si e prima poza de pe film.
      A iesit.
      E de atunci: https://fosile.wordpress.com/2013/01/27/aveam-timp/

      • Nu este voalată, este genul „compoziție”.
        La prima mea încercare eram prin clasa a opta. Puștan. De atunci am rămas cu dragostea pentru poze! Nu și cu îndemânarea de a prinde esențialul în ele. Acea primă poză a mea a fost cea mai bună compoziție din toate timpurile… mele!

  2. Umbra seamana cu Coloana Infinitului de C Brancusi !

Lasă un răspuns

