Reclame

Din motive de sanatate-lipsa- n-am avut nici Craciun, nici Revelion si dupa o zi de lucru sint din nou pe-acasa.

Normal, ca din cind in cind am dat drumul si la televizor.Atita cit sa nimeresc pe reclame.Nu-i vorba ca pot muta canalul, dar au grija astia de la televiziuni sa le de aproape deodata.

In mare parte le ignor, dar sint unele care ma scot din sarite, iar altele care ma enerveaza pur si simplu.

Si ma enerveaza rau cele cu copii.

Pai, de unde (…) stie copilul ala din ce se face o anumita mincare?

Cind eram copil mi se filfiia din ce face mama mincarea,mai ales ca avea grija sa nu fie din spanac, si alte frunze si ca maninc cu pofta sarmalele daca n-au varza pe ele.

Noroc ca mama gatea foarte bine si noroc ca si soacra-mea gatea foarte bine.

Nevasta-mea le-a copiat pe amindoua sau pe niciuna, dar poti minca si cu ochii tot ce gateste ea.Ca eu sint cu figuri la mincare.Nu supe acre,nu spanacuri sau macris sau salata,nu varza,decit cruda sau murata si alte o gramada.Chiar s-au obisnuit cei care ma cunosc mai demult,cind mergem pe la ei,sa-mi gateasca mie separat cite ceva, caci altfel nu maninc.Eventual pita cu unsa, sau cu brinza sau cu…pita.Ca pina este piine, nu mor de foame.

Dar nu despre asta era vorba.

M-au bombardat, mai nou cu o reclama la hirtia de buda, unde o fetita…

Las-o-n balta de treaba!

Da ce, ii spui copilului de trei-patru ani povesti nemuritoare despre hirtia de sters?

Sa aiba fetita de trei an premonitii erotice la contactul cu acea hirtie?

Sa…

Si sa fie clar, ca nu voi calca pragul celor de la Catena pentru ca ii folosesc pentru reclama pe Arsinel si Popeasca.

Sa fie clar!

Si asta pentru ca Arsinel s-a bagat in fata celor care-si asteptau rindul, de ani de zile, traind chinul  dializelor.Multi dintre ei tineri si foarte tineri care ar vrea sa fie si ei normali, sa se joace, sa se distreze, sa traiasca un pic.

Nu, vine Arsinel, se baga in fata, si culmea, este din start compatibil si mai are si figuri cind este luat la intrebari.Iar Popeasca, a sarit ca arsa si-a zis ca mai bine sa moara ceilalti ( n-are importanta virsta), decit Arsinelul, care e „cineva”.

Urit!

Deci, Catena, ati pierdut un client si mai stiu inca multi.

Noroc ca nu-i obligatoriu sa stai cu tevevizorul deschis, ca mi-as lua lumea in cap.

 

24 răspunsuri

  1. Copiii sunt foarte ușor de influențat, iar la rândul lor, ne influențează cu mare ușurință pe noi, cei maturi. De aceea sunt folosiți în reclame. Manipularea atinge cote greu de definit în cuvinte… rezonabile.

    În rest, să auzim numai de bine! Altfel cum să mai ajungem să mai stăm la taclale?

  2. Rareori am vazut reclame frumoase. Multe sunt gretoase, majoritatea sunt enervante. Dar cerd ca toate sunt periculoase pentru psihicul uman, caci toate incearca sa induca ceva, sa influenteze, sa creeze dependenta.
    Nici eu nu cumpar de la Catena. Deocamdata nu am nici o nevoie, dar nici n-as cumpara. Nu pentru ca Arsinel s-a bagat in fata, ci pentru ca ma enerveaza muzica cretina, ce incearca sa arate starea de fericire idioata pe care ar avea-o un bolnav ce cumpara medicamente. Da, asta ma deranjeaza cel mai mult la reclame: iti sugereaza cat de fericit poti fi, daca cumperi de la ei. In loc sa-ti cauti satisfactia in propria viata, in propriile impliniri, esti indemnat sa-ti umnpli burta sau camara cu lucruri inutile.

  3. Și eu care credeam că numai al meu soț e așa mofturos la mâncare 😆
    La multi ani pe 2015 și multă, multă sănătate!

    • Oo, eu sint cu figuri!
      Dar cum sint mare mincator de piine, pina se gaseste, nu mor de foame.
      Si mai inseamna ca are cine sa-i satisfaca mofturile.
      Felicitari!
      Saru’mina!
      La multi ani!

  4. Draga prietene…te vad neconsolat si usor apelplisit…?!
    In primul rand refacere urgenta si s-o tii din bine in mai bine.
    Beleaua asta de tembelizor, este normal ca te exaspereaza… pe orice om normal l-ar exaspera, dar cum bine spui nimeni nu te obliga sa-l ti deschis.
    Ca multe reclame sunt idioate, ca pe toate posturile toata lumea gateste…este deja un truism.
    Despre mancare nu comentez, eu doar carne nu mananc, din tot ce este comestibil.
    Chestia cu Arsinel este rusinoasa. Este greu de inteles cum discriminarea a ajuns sa fie prezentata ca un gest de recunoastere a valorii?! Si ce legatura are valoarea cu asteptarea randului pentru un transplant?! O magarie… asa este. Sunt si eu mirat sa vad cum meseria de actor, ca sa nu spun saltimbac, se bucura de o apreciere exagerata. Cel mai amuzanti sunt atunci cand ne explica cum se sacrifica ei pentru a ne face placere noua, publicului spectator?! Pai agricultorul sau oricare meserias ce asigura hrana si celelate abilitati se fac?!

    • Multumesc!
      Nu sint chiar disperat, dar stii cum e, cind platesti pentru distractie speri sa te distrezi, nu sa te enervezi.
      Pe de alta parte, ti se pare normal ca o fetita de citiva ani sa fie in delir de fericire, facind reclama la hirtia de sters?

      • Nu numai ca nu este normal, este aberant…dar sa scuipe sange in chiuveta cand esti la masa?! Spun asta ca avem un televizor in bucatarie…
        Sunt varza…d’aia gatita, cum nu-ti place tie…

      • Alta dementie si aia cu chiuveta.

  5. Nu ma mai uit la televizor de vreo 2 ani…motivele sunt cele enumerate de tine. Urmaresc doar Paprika si ceva tenis pe Eurosport sau Digi. In rest…totul e Can-Can. De fapt stie toata lumea, nu trebuie ca eu sa zic acest lucru.

    • Si pe Paprika si celelalte sint reclame.Aceleasi si la fel de timpite.
      Ar trebui interzise reclamele la medicamente, de exemplu.

      • Ce catastrofa, din acest punct de vedere e la posturile de radio….

      • Nu stiu.Radio chiar nu ascult de loc.
        Cind am pofta de muzica, am destula.Iar cind plec din Cluj, mi-e suficient sa aud vintul,pasarile, sunetul naturii.

  6. Catena (și nu numai) m-au pierdut și pe mine de clientă 🙂
    Sănătate multă!

  7. Cand aveam un singur post tv, imi placeau si reclamele la medicamente, prinse cu antene ciudate! Mai tii minte cum spuneau de apoteca? Eram pe spate. Mi-a trecut. Faza cu transplantul a fost urata tare. In plus, nu inteleg de ce nu si-au gasit cei de la Catena reprezentanti de imagine in fiecare zona separat? Tot Arsinel, Popescu si ceilalti doi sunt si din Maramures, Ardeal, Oltenia, Muntenia, Moldova. Astept cu interes sa-i vad in Secuime!
    Oamnei destepti au ajuns la concluzia ca copiii ii pot influenta pe cei mari, asa ca mai toti incearca sa-i includa in reclame. Azi-maine ii vom vedea si la absorbante, la prezervative si altele…
    Daca s-ar supune la vot, si votul meu ar fi „pentru” interzicerea reclamelor la medicamente!
    Insanatosire!

  8. pe mine multe din reclame m-au facut sa nu imi mai placa anumite servicii sau produse si una din ele este Catena! Te pup

  9. NU mă uit la reclame, decât câteva secunde!
    Mă exasperează cotoii ăia doi Arşinelu şi Steluca!

Lasă un răspuns

