Fotografii ciudate

https://fosile.wordpress.com/

7 răspunsuri

  1. Cand, cum, unde ?!

  2. Ceva, „ceva” este acolo…interesant. Am mai vazut la tine poze „ciudate”…

  3. Tocmai ce am văzut ştirea cu meteoritul de noaptea trecută, care a luminat ca ziua, când s-a dezintegrat în atmosferă.
    Foarte interesante aceste poze pline de mister.
    Numai bine! 🙂

    • Imi pare rau ca tocmai la acea ora n-am fost treaz.
      As fi vrut sa vad si eu, macar un pic, din iluminarea aia peste tara.
      Oare chiar n-a ramas nimic din el?
      Oare unde a cazut, daca a ramas ceva?
      Pline de mister si de intrebari.
      Ce se intimpla acolo, de se sensibilizeaza aparatul foto?
      Sau ce s-a intimplat de-a lungul timpului?
      Sau…
      Sa va fie bine si voua!

  4. Ingerasi? Sper ca da!

Lasă un răspuns

