Poza 155

https://fosile.wordpress.com/

8 răspunsuri

  1. Poarta Raiului…

  2. Îmi aminteşte de pădurile copilăriei mele!

    • Ai copilarit la munte?

      • Da, şi acolo mi-a rămas sufletul! Acolo în pădurile Călimanilor încă mă visez! Apoi am devenit orăşeancă cu acte-n regulă şi am pierdut totul!

      • Si noi sintem oraseni, dar nu iertam nici o ocazie de a fi in padure sau pe munte.
        Deci…
        Calimanii si nu numai, sint tot acolo.

  3. Frumos loc!
    Oare vor mai exista drumuri cu bucurie? Mi se par atat de indepartate…

Lasă un răspuns

