John Lee Hooker

Fosile şi pietre

Nu voi spune multe despre el.

A fost cel care a patentat  blues-ul vorbit de care si BB King s-a indragostit si multi altii dupa aceea.

A scos o gramada de albume,a luat patru premii Grammy,are stea la Holywood,dar nu despre asta este vorba,ci despre Dealta Blues, Country Blues,Folk Blues,Electric Blues si Soul,Spiritualls.

Pot spune ca muzica  lui m-a initiat .

John Lee Hooker trebuie ascultat!


Vezi articol original

5 răspunsuri

  1. Crăciun Fericit, Alexandru! 🙂

  2. Bună Alexandru.
    Îmi cer scuze pentru acest mesaj, off topic, însă mi-am schimbat URL-ul, am avut motivele mele, dacă vrei şi îţi face plăcere mă găseşti la această adresă: https://viatainpictura.wordpress.com/.
    Îţi mulţumesc mult, Alexandru
    O zi minunată îţi doresc! 🙂

Lasă un răspuns

