Pietre din Muntii Gilaului

Fosile şi pietre

Urcusul n-a fost greu,dar fiind foarte cald un pic de umbra nu strica.

Ma incarc cu frumusetea imprejurului,fumez o tigara,doua si ma pregatesc sa ma tirasc printre radacini,ochiuri de apa si pietre cazute dupa ultima ploaie.

E greu.Picioarele imi aluneca in noroi si prin apa,crengile imi agata hainele,radacinile tin strins sub ele unele pietre si trebuie sa le zmulg pentru a vedea daca sint ce caut eu .

Parca toate uscaturile din muntii astia s-au adunat aici ,in calea mea.

M-am asezat.In apa.N-are importanta,oricum sint ud leoarca,un maces mi-a tatuat miinile cu ghimpii lui si desi am inaintat doar 50-70 de metri parca m-am tirit kilometri.

Am dizlocat o piatra care,daca m-ar fi prins sub ea,n-as mai fi povestit acum pe bloguri si in locul eliberat am vazut filonul.

Cu miinile am inceput sa sap jur-imprejur,cu mare grija sa nu vina tot versantul pe mine si am reusit sa scot…

Vezi articol original 57 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

