Poza 151

Ieri,toata ziua a fost ceata.Deasa rau.Acum ploua.Marunt, o tiriiala, dar ploua.

Asa ca am sa pun un pic de Trascau dintr-o zona mai greu accesibila, dar atit de frumoasa.

https://fosile.wordpress.com/

4 răspunsuri

  1. Ai dreptate, frumoasă zona! Se potrivește perfect gusturilor mele! 🙂

    • Anul asta n-am reusit sa ajung acolo, desi nu-i departe tare de Cluj, si mai ales acum, imi lipseste.
      Cred ca ti-ar sta bine sa asculti padurea, piriul cu o cascada mica, muntele.

      • La una dintre ieșirile de anul acesta (foarte puține), am stat lângă o astfel de cascadă, ba chiar am și filmat, tocmai pentru a păstra ca amintire și sunetul apei în zbaterea sa! Poate va veni vremea în care să postez și așa ceva pe blog.

      • Sper sa o faci.
        Si mai ales, sa ne spui ce ai simtit, cum te-ai simtit.

Lasă un răspuns

