De ce nu-mi place iarna

Fosile şi pietre

1.Trebuia sa vin pe lume prin 12,13,14 decembrie.
Instictul imi spunea ca trebuie sa ma intorc cu capul in jos ca pentru o scufundare si asa am si facut,dar la maternitatea unde era maica-mea era frig-era gaz,dar era un pic rationalizat asa ca era frig in spital.Mai, oameni buni,pai  nu era vorba de o scufundare in mari arctice.Trebuia sa fiu nebun sa las locul asta minunat,cald,placut pentru un loc unde e frig.Asa ca,m-am intors si-am zis ca nu ies.
Dupa ce tata a adus o caruta de lemne si a facut foc in salonul in care era mama si in sala de nasteri-era cald ca trebuia sa deschida ferestrele-am venit pe lume,in 15 decembrie.

2.Copil mic fiind,normal ca eram dus la sanius de cineva,dar stind pe sanie,nemiscat mi se facea frig.
Mai tirziu,cind eram un pic mai mare mergeam singur la sanius -cu surorile mele-,dar cum pentru mine si miinile…

Vezi articol original 276 de cuvinte mai mult

11 răspunsuri

  1. La multi ani, Alexandru! Sanatosi, frumosi, usori!
    Astazi e cald afara, pentru tine…

  2. Eu tot iarna am venit pe lume, Dar daca tot suntem in pragul sarbatorilor de iarna, cand amintirile se cer a fi resuscitate…eu m-am agitat atat de mult, din dorinta absolut legitima de a mai amana exilul in lumea asta, incat cordonul ombilical mi s-a rasucit in jutrul gatului. Cand am iesit, martorii au marturisut ca eram vanat la fata ca un furtun de aragaz si asta nu de frig, iar daca mai intarziam putin, ratam definitiv aceasta povestioara. Bineanteles ca pana astazi nu suport sa ma ia cineva de gat, nici de drag, nici in gluma. Subconstientul…bata-l vina…Oricum , am reusit sa-mi fac aparitia pe lume… o data la 4 ani.

    • Adica, e clar, ca ai vrut sa fii altfel decit toti ceilalti si ai reusit.
      Sa nu mai zic de …”cincinalul in patru ani”…
      Scapi de cheltuiala.

      • Cum ziua mea cade aproape de 1 martie, chiar in anii cu 28 de zile, atunci cand se dau martisoare…spun :

        Ziua mea cade prostesc
        Dau, in loc sa primesc.

        Prietenii respecta mai mult ocazia de a se bucura de ziua (altuia) mea, decat sa respecte o zi calendaristica, formala, circumstantiala, conjuncturala…Intr-un cuvant nu numai ca nu „scap” de cheltuiala, din 4 in 4 ani prietenii considera ca daca tot este ziua mea oficiala, trebuie s-o facem mai speciala(?!)…si mai lata…

      • „Norocul tau”!

  3. Eu m-am grabit sa ies in lume imatur, ignorant, total nedumerit, plus cu fundul inainte si capul in nori…ceea ce desigur pare a fi descris totodata si pozitia mea generala relationala ulterioara cu semenii si lumea din jur ! Toata lumea, inclusiv intelectuali si oamenii de bun simt, ma sfatuiau sa mai am putintica rabdare, chiar ma implorau asa probabil si numai pt binele meu, dar eu nu si nu, hai, repede, OUT in societate…fata de mama si tata, prieteni, colegi, sefi…exact ca la carte !

  4. Mai cu întârziere am ajuns şi eu pe aici, cu urarea de La mulţi ani cu sănătate şi numai bucurii! Frumoasă evocarea momentului de început al vieţii. Chiar aşa, cine s-ar grăbi să cunoască lumea… în frig?
    Numai bine! 🙂

  5. Am intarziat o luna (scuze!!), am uitat ca esti capricorn! La multi ani, Alexandru, si toate cele bune sa iti fie aproape!

    • Nu-i nici o problema.Oricind e binevenita o urare din suflet.
      Tot sagetator am ramas.Capricornul incepe din 21 sau 22 ale lunii.
      Saru’mina!
      Sa fiti mereu fericiti!

Lasă un răspuns

