Rita Coolidge

Fosile şi pietre

As iesi undeva,dar avind in vedere ca prietenii mei de pietruit sint undeva in Muntii Metaliferi,ca nevasta-i la lucru n-am nici un chef sa ies singur.Asa ca ,de doua ore ma bloguiesc,incet si cu treaba buna,ma tot gindesc sa mai pregatesc niste pietre,sa slefuiesc un pic,sa aspir un pic,sa mai fac niste tigari,sa mai fac cafea ca s-a terminat…Dar ma gindesc numai, ca mi-e catelul in brate si doarme,iar mie imi este tare lene.

Mi-am luat o ciocolata cu lapte aiurita,pun articolul cu Rita Coolidge sa-mi indulcesc un pic lenea si sa va aduc si voua un pic de relaxare.Dupa aceea vad eu ce mai fac.Poate trag un somn de frumusete,daca tot se pregateste de ploaie…

Nascuta la Nashville,Tennesse.Are din copilarie parte de educatie muzicala si isi continua studiile la Universitatea din Florida,unde infiinteaza grupul „Rita Coolidge And The Moonpies”.Lucreaza o vreme la Memphis,apoi in California cu „Delanie & Bonnie”,cu…

Vezi articol original 102 cuvinte mai mult

2 răspunsuri

  1. O voce plăcută și liniștitoare. Mulțumiri !

Lasă un răspuns

