Clujul

Duminica dimineata

Duminica dimineata

10 răspunsuri

  1. Minunată străduță, curată și liniștită !

  2. Se „poartă” modelul Sibian…

  3. De cand nu ne-am mai plimbat pe strazile Clujului? Poate la sfarsitul saptamanii sa facem o iesire cu facut poze, sa vedem cine e mai inspirat!

  4. Frumos! Imi place atmosfera de la voi!

  5. Daaa,frumos. Clujul este unul din orasele pe care imi doresc foarte mult sa le vizitez. Sper sa am ocazia!

    • Clujul e atestat de Ptolemeu de prin anii 106 si nu exista nici un indiciu ca ar disparea de pe fata pamintului.
      Eu, ca si clujean, zic ca merita sa-l vezi, dar mai ales sa stai o perioada aici sa-l cunosti, sa-i simti pulsul.
      Daca nu locuiesti in celalalt capat de lume, fa-ti timp si hai la Cluj.

Lasă un răspuns

