Iarba

https://fosile.wordpress.com/

8 răspunsuri

  1. Iarbă să fie? Mie-mi pare altceva, un fel de mazăre aș zice.

    • Dupa ani de incercari, reusesc si eu sa fac o macro-macro ( asta cam presupune un trepied, dar mi-era lene sa fac manevrele si m-am chinuit din mina) la partea florala a picului de iarba dintr-un ghiveci si tu ma intrebi daca nu-i mazare?
      Da, daca vrei, poate fi mazare ca si aia e tot planta ( apropo de intrebarile tale retorice…) si i se filfiie de noi.

      • Mă iartă de neștiința mea!
        Ceva din aspectul firului tău de iarbă aducea a altceva, sau așa mi-a părut mie. Poate de la „macro” se trage asta, căci eu nu am un aparat cu care sa reușesc astfel de fotografii, așa că nu știu cum apar pozele.
        Și da, bănuiesc eu că i se cam fâlfâie de noi firului tău de iarbă! 😀

      • Nu-i nici un bai, ca-s si eu in aceiasi oala.
        Degeaba aparatul meu stie, daca eu habar n-aveam ( pina acum) ce-i aia si cum se procedeaza.

  2. Citindu-ti explicatile …pricep ce reprezinta fundalul. La inceput nu intelegeam ce se vede in …zare ?!

  3. In unele cercuri „iarba” e altceva. Dar nici cu a ta nu mi-e rusine, e ciudata.

Lasă un răspuns

