Din tinerete

https://fosile.wordpress.com/

12 răspunsuri

  1. tu esti aici? Ti-a crescut un copac, din suflet.

    • Eu.
      La cit de draga imi este padurea, pina si pe film (foto) a iesit asa.
      Ultimele doua poze de pe film s-au suprapus si a iesit amestecul.Care, de altfel, tare mi-a placut.
      Poza este scanata de pe unul din filmele vechi.

  2. Pana sa-ti citesc comentariul…ma intrebam ce „tehnica” fotografica ai folosit?! Multe descoperiri s-au facut accidental. Poza nu este vreo descoperire, dar este sugestiva…cel putin interesanta…

    • Cum am spus si inainte.S-au rupt gaurile filmului si au iesit ultimele doua poze spurapuse.Si pentru ca nu erau frunze pe crengi a lasat sa se vada bine chipul.
      Si altadata s-a intimplat, dar de data asta mi-a placut suprapunerea si ma reprezenta mult mai mult .Eram mult timp pe drumuri, mult timp pe munte si mult timp in padure.

  3. Minunata fotografie! Nici daca voiai, nu ar fi iestit atat de faina. O adevarata… metafora a tineretii.
    Iti doresc o saptamana frumoasa! 🙂

    • Multumesc, Alex!
      E clar ca n-as fi reusit.
      Am incercat sa suprapun unele pozitii de film in aparatul de marit, atunci cind faceam pozele, dar nu mi-a iesit asa.
      Sa va fie bine si voua!

  4. poetica poza… privirea-ti calma si duioasa din spatele crengilor fixeaza un orizont infinit… 🙂

    • Din mijlocul crengilor, caci s-au suprapus imaginile pe film.
      Eram tinar si visam, ma jucam, zburdam si fotografia facea parte din visul si joaca mea.
      Saru’mina!

  5. Eu cred cu tărie că nimic nu este întâmplător…

  6. Bine ca ai pastrat poza!
    Ai mai incercat sa suprapui doua poze, acum? Sunt curioasa cum a evoluat copacul :)!

    • Am mai incercat, dar n-au iesit .
      Iar prin sistemul electronic, n-am incercat.
      Cred ca copacul s-a „descurcat” mai bine decit mine.

Lasă un răspuns

