Fotografie ciudata

https://fosile.wordpress.com/

8 răspunsuri

  1. O entitate…

  2. Quare non ?!
    Mai curând o entitate decât o „defecţiune”… Am mai văzut poze asemanatoare in cărţi care tratau despre acest subiect. In plus am şi eu câteva fotografii de familie cu câmp bioenergetic emanat din trupul unei persoane şi devoalat de imaginea foto.

    • Asa este.Mai am si eu, iar pe vremea filmelor eram suparat cind imi apareau asa ceva .Aveam senzatia ca nu le-am spalat destul de bine sau ca s-au patat pozele.

  3. Nu mi-a iesit niciodata asa ceva intr-o poza. Probabil ca nu mi-e menit mie, cred ca de fapt nici nu as avea destul sange in instalatii sa fac fata la asa un eveniment!

    • Cum sint putini cei care le percep cu ochiul liber, constatarea o faci acasa, cind e deja trecut evenimentul.Asa ca, nu-i nevoie de curaj.

  4. Prefer astfel de entitati in jur, decat oameni rai si urati si mincinosi. Super fotografie! Ce mi-ar placea sa simt fizic o prezenta de lumina, sa aud ceva, sa stiu sigur atunci ca este acolo…

    • Sa stii ca-i de preferat o astfel de intilnire.
      Probabil ca le simtim, dar nu ne dam seama decit cind apar in fotografii.

Lasă un răspuns

